SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paralotna dla Fenistilu

Silna ogólnopolska kampania Fenistilu

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała dla leku Fenistil firmy Novartis Poland silną ogólnopolską kampanię BTL pod hasłem „Podrażnienia i alergie skórne mogą zdarzyć się wszędzie”. Fenistil jest znany jako żel, który łagodzi skutki ukąszeń owadów lub poparzeń słonecznych. Przygotowana kampania ma na celu przekonanie Polaków, że powinni stosować Fenistil zawsze Gdy swędzi i piecze. A świąd i pieczenie towarzyszy podrażnieniom i alergiom skórnym wywołanym przez różne czynniki, m.in. owady, słońce, rośliny, zwierzęta, detergenty, owoce. W komunikacji szczególny nacisk położono na wyjątkowość leku wynikającą z wielości postaci, jak i mnogości zastosowań.

Kampania jest częścią zakrojonych na szeroką skalę działań ATL (m.in. spoty reklamowe w TVP, TV Polsat, prasa branżowa) i BTL (bogaty zestaw nowoczesnych materiałów POS w aptekach). Materiały do aptek zostały zaprojektowane jako kompletny pakiet składający się z różnorodnych i atrakcyjnych wizualnie elementów. Dzięki temu można je eksponować na wiele sposobów dostosowując do różnorodnych parametrów wnętrz punktów sprzedaży.

Kampania potrwa do końca sierpnia i jest odpowiedzią na zwiększone w okresie wakacyjnym zapotrzebowanie na tego typu preparaty.

Dołącz do dyskusji: Paralotna dla Fenistilu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl