SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paralotna dla Nikona

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kampanię prasową obiektywów Nikkor pod hasłem „Dajemy do pieca”

Kampania ma na celu utrwalenie wśród profesjonalistów i ambitnych amatorów wizerunku firmy jako najbardziej profesjonalnego producenta optyki fotograficznej. Komunikacja zawiera najważniejsze cechy wyróżniające obiektywy Nikona spośród konkurencji: jakość, innowacyjność, profesjonalizm, kontrola nad całym procesem produkcji (tylko Nikon produkuje wszelkie istotne elementy obiektywów w ramach własnej firmy, posiada własne huty szkła), wielkość asortymentu.

Kampania jest prowadzona w branżowej prasie fotograficznej, między innymi w takich tytułach: min. Foto, Pozytyw, Foto Kurier.

Klient: Nikon

Przedstawiciel klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff

Agencja: Paralotna

Przedstawiciel agencji: Radek Maciorowski

Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis

Dyr. Artystyczny: Olaf Kulińczyk

Copywriter: Mariusz Bagan, Michał Holewjusz

Media: Prasa

Czas trwania: lipiec 2004

Dołącz do dyskusji: Paralotna dla Nikona

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl