SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paralotna dla Nikona

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kampanię prasową obiektywów Nikkor pod hasłem „Dajemy do pieca”

Kampania ma na celu utrwalenie wśród profesjonalistów i ambitnych amatorów wizerunku firmy jako najbardziej profesjonalnego producenta optyki fotograficznej. Komunikacja zawiera najważniejsze cechy wyróżniające obiektywy Nikona spośród konkurencji: jakość, innowacyjność, profesjonalizm, kontrola nad całym procesem produkcji (tylko Nikon produkuje wszelkie istotne elementy obiektywów w ramach własnej firmy, posiada własne huty szkła), wielkość asortymentu.

Kampania jest prowadzona w branżowej prasie fotograficznej, między innymi w takich tytułach: min. Foto, Pozytyw, Foto Kurier.

Klient: Nikon

Przedstawiciel klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff

Agencja: Paralotna

Przedstawiciel agencji: Radek Maciorowski

Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis

Dyr. Artystyczny: Olaf Kulińczyk

Copywriter: Mariusz Bagan, Michał Holewjusz

Media: Prasa

Czas trwania: lipiec 2004

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Paralotna dla Nikona

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl