Partner of Promotion pracuje dla mPay

Firma mPay, polski dostawca rozwiązań z obszaru mobilnych płatności, rozpoczął w marcu współpracę z agencją Partner of Promotion.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Partner of Promotion pracuje dla mPay

Zespół Partner od Promotion odpowiada za realizację kompleksowych działań komunikacyjnych marki mPay. Do zadań agencji należą m.in. prowadzenie biura prasowego, realizacja działań niestandardowych, doradztwo w obszarze komunikacji kryzysowej oraz działania w mediach społecznościowych.

mPay zatrudnia agencję PR

Agencja zajmie się także komunikacją medialną najnowszej kampanii mPay „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były reprezentant Polski w piłce nożnej Jakub Błaszczykowski.

Po stronie Partner of Promotion działaniami dla klienta kieruje Paweł Czermak, group account director, bieżącą obsługę prowadzi Rafał Roguski, senior account executive.

Współpraca jest efektem rekomendacji, a umowę zawarto na czas nieokreślony.

Spółka mPay zarządza aplikacją służącą przede wszystkim do zakupu biletów komunikacji miejskiej (w ponad 130 miejscowościach), a także biletów na przejazdy dalekobieżne, płatności za parkowanie (w ponad 70 miastach) i za przejazdy autostradami. Ponadto aplikacja oferuje m.in. przelewy bankowe i między użytkownikami, zakup ubezpieczeń komunikacyjnych i turystycznych oraz zasilane kart prepaid, kont na platformach streamingowych i gamingowych czy kart podarunkowych.

W marcu br. liczba użytkowników aplikacji mPay przekroczyła poziom 1,5 mln.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana