SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Partner of Promotion będzie walczyć z dezinformacją w branży drobiarskiej

Krajowa Rada Drobiarstwa-Izba Gospodarcza wybrała agencję Partner of Promotion do współpracy przy projekcie, który ma przeciwdziałać kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Article

KRD zaprosiła agencje do składania ofert na realizację tego projektu pod koniec kwietnia br.

KRD wyjaśniała wówczas, że branża potrzebuje kontynuacji skonsolidowanych działań promocyjno-edukacyjnych w zakresie zabezpieczenia branży przed kryzysami wizerunkowymi, mogącymi negatywnie wpłynąć na poziom zaufania do mięsa drobiowego na wszystkich rynkach np. kampanie niektórych organizacji wprowadzające w błąd konsumentów i opinię publiczną.

Oferty złożyły 4 agencje, jedną odrzucono, a do współpracy wybrano agencję Partner of Promotion. Nazw pozostałych nie ujawniono.

Organizacja chce rozpocząć działania, których celem ma być przeciwdziałanie kampaniom dezinformacyjnym wymierzonym w polską branżę drobiarską, obalenie  nieprawdziwych informacji na temat branży i przedstawienie korzyści wynikających z zaufania do polskich producentów drobiu. Działania oparte będą na edukacji i szerokim dotarciu do konsumentów i liderów opinii poprzez ogólnopolską kampanię outdoorową wspartą działaniami w internecie oraz współpracę z mediami.

Uzupełnieniem tych działań będzie współpraca z mediami, w tym organizacja briefingu prasowego i przygotowanie materiałów prasowych, rozwój i promocja serwisów internetowych KRD-IG w kontekście edukacji użytkowników internetu, współpraca z kancelarią prawną, wsparcie ekspertów opracowujących treści merytoryczne do wykorzystywania w ramach kampanii.

Kampania ma być prowadzona do połowy grudnia br. Jej budżet wynosi 398,1 tys. zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion będzie walczyć z dezinformacją w branży drobiarskiej

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adaada
czyli za 400 tyś swoje kłamstwa beda promowac?
odpowiedź
User
zed
A kto pod nimi ryje - klika wołowiniarzy czy kartel wieprzowinników?
odpowiedź
User
Mbumbanga
Kurczaki zjdające własne odchody i siebie nawzajem. Drobiarze tego do pyska nie biorą. Praca dla tej branży to kompletny brak zasad.
odpowiedź
User
kjk
Takie pieniądze po prostu śmierdzą. Nieetyczne zlecenie i tyle. Szkoda, że w dzisiejszych czasach agencje biorą każde zlecenie i nie mają odwagi odmówić.
odpowiedź
User
Ula
towarzystwa pseudoekologów są nawet tutaj jak widzę - czy wy też kradniecie kurczaki z kurników twierdząc że to dla nich ratunek? dobrze że branża się wreszcie zebrała aby walczyć z kłamstwami
odpowiedź