SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Partner of Promotion dla Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku.

Do zadań agencji należą doradztwo komunikacyjne na poziomie operacyjnym i strategicznym, relacje z mediami, przygotowywanie materiałów prasowych, całościową obsługę wybranych zadań z zakresu PR-u wewnętrznego i zewnętrznego.

Partner of Promotion jest odpowiedzialna także za  współpracę i koordynację działań w ramach wdrażanej strategii komunikacji wewnętrznej i CSR-u spółki i obsługę mediów społecznościowych (Facebook, YouTube, LinkedIn, Instagram).

Umowę podpisano na 18 miesięcy. W przetargu startowała także agencja Profile, która obsługiwała tego klienta do tej pory.

Agencja Partner of Promotion miała na koniec 2018 roku 42,42 mln zł przychodów ze sprzedaży usług. Mimo, że wzrosły one o 2,77 mln zł wobec 2017 roku, zysk agencji zmalał o blisko 10 proc. Ponad 60 proc. wpływów pochodzi z usług świadczonych poza Polską.

 

 

Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion dla Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl