Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC wypromują polskie jabłka w Egipcie i Algierii

Konsorcjum agencji Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC przygotują i zrealizują na zlecenie Związku Sadowników RP kampanię promującą polskie jabłka w Egipcie i Algierii. Łączny budżet tych działań wynosi 2,5 mln euro netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC wypromują polskie jabłka w Egipcie i Algierii
fot. Shutterstock.com

Konsorcjum Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC wygrało przetarg Związku Sadowników RP ogłoszony kilka tygodni temu. Związek nie podał informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników postępowania.

Wybrane agencje zajmą się na zlecenie organizacji m.in. przygotowaniem trzech linii koncepcji wizualnej i realizacją dwuletniej kampanii informacyjno-promocyjnej w Egipcie i Algierii. Działania pod hasłem „Czas na jabłka z Europy” będą promować jabłka świeże i przetworzone.

Zaplanowane działania obejmować będą targi, prasę, internet, media społecznościowe, telewizję (spoty i product placement), outdoor, eventy. Wstępny ich budżet wynosi 2,5 mln euro netto.

Kampania „Czas na jabłka z Europy” jest już drugą, którą dla Związku Sadowników RP będzie realizować poza Polską agencja Partner of Promotion. Firma w kwietniu ub.r. zwyciężyła w przetargu tej organizacji na realizację podobnych działań w Wietnamie i Hongkongu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?