Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC wypromują polskie jabłka w Egipcie i Algierii

Konsorcjum agencji Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC przygotują i zrealizują na zlecenie Związku Sadowników RP kampanię promującą polskie jabłka w Egipcie i Algierii. Łączny budżet tych działań wynosi 2,5 mln euro netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC wypromują polskie jabłka w Egipcie i Algierii
fot. Shutterstock.com

Konsorcjum Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC wygrało przetarg Związku Sadowników RP ogłoszony kilka tygodni temu. Związek nie podał informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników postępowania.

Wybrane agencje zajmą się na zlecenie organizacji m.in. przygotowaniem trzech linii koncepcji wizualnej i realizacją dwuletniej kampanii informacyjno-promocyjnej w Egipcie i Algierii. Działania pod hasłem „Czas na jabłka z Europy” będą promować jabłka świeże i przetworzone.

Zaplanowane działania obejmować będą targi, prasę, internet, media społecznościowe, telewizję (spoty i product placement), outdoor, eventy. Wstępny ich budżet wynosi 2,5 mln euro netto.

Kampania „Czas na jabłka z Europy” jest już drugą, którą dla Związku Sadowników RP będzie realizować poza Polską agencja Partner of Promotion. Firma w kwietniu ub.r. zwyciężyła w przetargu tej organizacji na realizację podobnych działań w Wietnamie i Hongkongu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek