Partner of Promotion i Tailor&Baker będą promować mięso wieprzowe

Agencje Partner of Promotion i Tailor&Baker wygrały przetarg Polskiego Związku Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej „Polsus” na przygotowanie i realizację kampanii promującej polskie mięso wieprzowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W przetargu Partner of Promotion i Tailor&Baker pokonały 20 innych agencji. Koszt kampanii wyceniły na 966 tys. zł.

Akcja rozpocznie się w ciągu kilku tygodni i będzie skierowana do właścicieli sklepów i restauracji. Będzie obejmować przez pięć miesięcy prasę i internet (reklamy, działania public relations, specjalna strona internetowa), głównie województwie mazowieckim, wielkopolskim i lubelskim. 60 proc. budżetu zostanie przeznaczone na działania ATL, 30 proc. - na BTL, a 10 proc. - na public relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana