SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Party” liderem wśród dwutygodników people, "Gala" lepsza od „Vivy!”

Liderem sprzedaży w segmencie dwutygodników people w lutym br. pozostało „Party”, a najwięcej stracił magazyn „Show”. Zyskała tylko zajmująca ostatnie miejsce „Viva!”, ale znacznie lepszy wynik od niej osiągnęła "Gala".

Tomasz Lis, Hanna Lis

Tomasz Lis, Hanna Lis

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w lutym 2013 roku wyniosła 417 125 egz. i była niższa o 14,35 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn ten w lutym br. kosztował 1,99 zł, a rok wcześniej miało jedno wydanie w cenie 1,50 zł.

Na drugim miejscu uplasował się konkurencyjny dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 310 092 egz. Zanotował on największy spadek w rankingu, wynoszący 28,92 proc. Pismo to obecnie kosztuje 1,60 zł, podczas gdy rok temu było to 1,50 zł.

Na trzeciej lokacie z wynikiem na poziomie 213 437 egz. znalazł się magazyn „Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła w ciągu roku o 22,87 proc. Stało się tak, mimo że cena „Flesza” w lutym br. wyniosła 1,50 zł, a rok wcześniej było to 1,99 zł.

Czwarta lokata należała do "Gali" (G+J Polska). Jej średnia sprzedaż ogółem wyniosła 200 030 egz. po spadku o 12,12 proc. W lutym br. miała ona jedno wydanie w cenie 4,99 zł i jedno za 0,99 zł. Rok wcześniej było tak samo.

Ukazujący się od końca listopada ub.r. magazyn „Grazia” (Wydawnictwo Bauer) uplasował się dopiero na pozycji piątej, a jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 195 604 egz. Tytuł obecnie ukazuje się w cenie 2,99 zł.

Jedyny wzrost średniej sprzedaży ogółem, wynoszący 11,69 proc., zanotowała w lutym br. „Viva!” (Edipresse Polska), ale znalazła się ona dopiero na miejscu szóstym. Jej wynik uplasował się na poziomie 168 235 egz. W drugim miesiącu br. tytuł ten kosztował jednak 2,99 zł, a rok wcześniej - 5,99 zł.

Wirtualnemedia.plluty
ZKDP20132012
TytułSprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd417125487013
Show310092436270
Flesz Gwiazdy & Styl213437276715
Gala200030227615
Grazia195604-
Viva168235150622


W lutym br. w porównaniu do stycznia br. największy wzrost średniej sprzedaży ogółem, wynoszący 25,28 proc., zanotowała „Gala” (G+J Polska). Natomiast najwięcej straciła „Viva!” - było to 33,68 proc. W styczniu br. miała ona jednak jedno wydanie w cenie 0,99 zł.

Wirtualnemedia.pl2013
ZKDPlutystyczeń
TytułSprzedaż ogółem
Party Życie Gwiazd417125404100
Show310092301073
Flesz Gwiazdy & Styl213437257225
Gala200030159663
Grazia195604228162
Viva168235253661
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Party” liderem wśród dwutygodników people, "Gala" lepsza od „Vivy!”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Witek Ważniak
Dni Janeczki są już policzone...
odpowiedź
User
nawiasem mówiąc
"Gdyby głupota mogła latać, magazyn Party byłby stacją kosmiczną" - Kuba Wojewódzki
odpowiedź
User
Apollo 11
Gdyby głupota mogła latać, Kuba Wojewódzki pierwszy wylądowałby na księżycu...
odpowiedź
User
Olga
Nareszcie ViVa i Grazia są tam gdzie ich miejsce. Gala bardzo się zmieniła pod okiem nowej naczelnej miło patrzeć na rezultaty ciężkiej pracy. Przyznaję też że reklamowo aż się chce być w Gali... rekomendujemy klientom bo zespół reklamy jest bardzo elastyczny i pomocny.
odpowiedź
User
Mirka
Olga masz rację mimo iż mamy to do siebie aby ciągle stękać na współpracę to trzeba przyznać, że zespół reklamowy w G+J zaczyna dzielnie walczyć i jest bardzo pro-klient. Teraz jak będą z Burdą mam nadzieję, że uzdrowią też ten zespół. Pani Dyr Barbara jednak (a nie wierzyłam bo przecież z telewizji) dodała ludziom skrzydeł i sznytu profesjonalnego w obsłudze. Walka o budżety zacznie się po połączeniu zespołów.
odpowiedź