„Party” nowym liderem dwutygodników w Polsce (top 23)

W rankingu sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników w lutym 2013 roku na pierwsze miejsce awansowało „Party”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 23 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika people „Party” (Edipresse Polska) w lutym 2013 roku wyniosła 417 125 egz. i w porównaniu do lutego 2012 roku była niższa o 14,35 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej tytuł ten był drugi.

Z piątego na drugie miejsce awansował magazyn telewizyjny „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wzrosła o 2,97 proc. do 401 047 egz.

Z pozycji lidera na trzecie miejsce spadł najpopularniejszy dwutygodnik poradnikowy, czyli „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), którego wynik w badanym okresie spadł o 23,12 proc. do poziomu 388 843 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły dwutygodniki poradnikowe dla pań. Trzy lokaty przypadły pismom z segmentu people. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze dwa dwutygodniki telewizyjne oraz pismo o serialach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?