SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Była twarz Lidla będzie promować sieć Aldi. Rusza program w TVN

W niedzielę 8 maja w TVN zadebiutuje nowy program kulinarny „Tak smakuje dziękuję”. Prowadzącym będzie Pascal Brodnicki, wracający ze stałym cyklem na antenę Grupy TVN po ośmiu latach przerwy. W programie Pascalowi towarzyszą młodzi bohaterowie, którzy poprzez wspólne gotowanie mają okazję podziękować swoim idolom. Partnerami projektu "Tak smakuję dziękuję" są sieć dyskontów Aldi i marka Tefal.

Pascal Brodnicki, fot. akpa/Kurnikowski Article

- Program ''Tak smakuje dziękuję'' to pierwszy telewizyjny projekt branded content, przy realizacji którego Aldi bierze udział. Wierzymy, że dzięki tak dobranym narzędziom marketingowym uda nam się poszerzyć grupę klientów, a sama formuła programu pozwoli nam zaprezentować bogaty asortyment, ale także wzbudzi same pozytywne emocje - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi w Polsce, cytowana w komunikacie.

Każdy odcinek „Tak smakuje dziękuję” realizowany był w innej lokalizacji i w innym sklepie Aldi. Kamery pojawiły się w Sosnowcu, Pszczynie, Gdyni, Elblągu, Łodzi i Warszawie. W pierwszym odcinku poznamy trójkę młodych ludzi ze Śląska, którzy chcą podziękować swojemu mentorowi. Pan Tomasz to dla nich wzór do naśladowania - inspiruje ich nie tylko jako strażak, ratownik medyczny i nauczyciel zawodu, ale przede wszystkim jako bohater dnia codziennego.

Po emisji każdego odcinka na stronie www.aldi.pl pojawią się przepisy na potrawy, które zostały przyrządzone przez najmłodszych.

Program składa się z sześciu odcinków, które będą emitowane w każdą niedzielę o 17.25 na antenie TVN. Za realizację odpowiada zespół dentsu Polska (agencja produkcyjna The Story Lab oraz agencje mediowe Carat i iProspect).

Pascal Brodnicki kiedyś promował Lidla

Pascal Brodnicki wraz z Karolem Okrasą w latach 2012-2015 występował w reklamach sieci dyskontów Lidl. W reklamach żartowali z siebie i prezentowali różne przepisy na dania z podobnych składników, w pełnej wersji dostępne na KuchniaLidla.pl. W latach 2012-2014 prowadził program "Smakuj świat z Pascalem" w TVN Style. W 2017 r. występował w reality-show "Azja Express".

Sieć Aldi posiada w całej Polsce ponad 200 dyskontów.

Udział TVN w rynku telewizyjnym w kwietniu br. wyniósł 6,53 proc.

 

Dołącz do dyskusji: Była twarz Lidla będzie promować sieć Aldi. Rusza program w TVN

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Czy to prawda że on na co dzień dobrze mówi po polsku, w końcu mieszka tutaj ponad 20 lat. A tylko na potrzeby programów telewizyjnych kaleczy nasz język? Bo taką opinię gdzieś przeczytałem w necie.
8 2
odpowiedź
User
kolis
Czy to prawda że on na co dzień dobrze mówi po polsku, w końcu mieszka tutaj ponad 20 lat. A tylko na potrzeby programów telewizyjnych kaleczy nasz język? Bo taką opinię gdzieś przeczytałem w necie.


W Polsce jest wielu Ukraińców, którzy przyjechali w latach 2016-2018 i mówią bardzo płynnie po polsku. Więc koleś albo siedzi cały czas sam w piwnicy albo udaje.
2 3
odpowiedź
User
zx
Czy to prawda że on na co dzień dobrze mówi po polsku, w końcu mieszka tutaj ponad 20 lat. A tylko na potrzeby programów telewizyjnych kaleczy nasz język? Bo taką opinię gdzieś przeczytałem w necie.


Żadna tajemnica, tak jest. Nie tylko on, ale u nas ogólnie jest jakiś kompleks z czasów komuny, że ktoś robiący byle co, mówiący byle jak od razu dostaje program w TV, a przynajmniej jest co 3 dni zapraszany do śniadaniówek, bo toć to chłop z Włoch, Francji, czy Grecji.
2 3
odpowiedź