Patrycja Orłowska przechodzi z RASP do Canal+ Polska

Patrycja Orłowska, szefowa audience development w Ringier Axel Springer Polska, przechodzi do Canal+ Polska. Obejmie tam nowo utworzone stanowisko social & new media director. Z kolei RASP po jej odejściu zdecydował o podziale struktury, którą kierowała menedżerka – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Patrycja Orłowska przechodzi z RASP do Canal+ Polska

Patrycja Orłowska będzie odpowiadać całościowo nie tylko za strategię i egzekucję działań w mediach społecznościowych Canal+, ale również za opracowanie i wdrażanie niestandardowych aktywacji marketingowych z pogranicza digitalu, contentu i performancu wykorzystujących potencjał tzw. new media. Do jej zadań będzie należało także projektowanie aktywności nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów z wykorzystaniem nowoczesnych formatów digitalowych.

– Media społecznościowe i szeroko rozumiane new media to dziś nie tylko kanały komunikacji – to dynamiczne, interaktywne i mocno spersonalizowane środowisko, w którym konsumenci nie tylko odbierają przekaz, ale sami go współtworzą. Chcemy być w tym świecie obecni z odważnymi i kreatywnymi projektami, które angażują i zaskakują. Patrycja wnosi do naszego zespołu ogromne doświadczenie i świeże spojrzenie, które będą nieocenione w dalszym rozwoju strategii marketingowej Canal+ w obszarach digitalu i komunikacji niestandardowej - mówi Ewa Soroka, dyrektorka marketingu Canal+ Polska

Patrycja Orłowska w RASP pracowała od 2016 roku, była kolejno menedżerką social mediów w redakcji Newsweek.pl, kierowniczką social mediów w całej firmie i head of social media & video projects. Od 2024 roku zaczęła kierować nowo powstałym działem audience development, odpowiedzialnym za social media, seo czy transmisje wideo. Orłowska w przeszłości pracowała w Agorze i Valkea.

Dział audience development w RASP podzielony

– Struktura działu audience development, znajdującego się w obszarze Marty Pawłowskiej, digital publishing director, z początkiem maja br. zostanie z rozdzielona na dwie linie: traffic acquisition i social video creation & distribution – informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Ringier Axel Springer Polska. 

Anna Zychal, dotychczas zastępczyni head of audience, obejmuje nowo utworzone stanowisko head of traffic acquisition. Na stanowisko head of social video creation & distribution, została uruchomiona wewnętrzna oraz zewnętrzna rekrutacja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce