Patrycja Orłowska przechodzi z RASP do Canal+ Polska

Patrycja Orłowska, szefowa audience development w Ringier Axel Springer Polska, przechodzi do Canal+ Polska. Obejmie tam nowo utworzone stanowisko social & new media director. Z kolei RASP po jej odejściu zdecydował o podziale struktury, którą kierowała menedżerka – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Patrycja Orłowska przechodzi z RASP do Canal+ Polska

Patrycja Orłowska będzie odpowiadać całościowo nie tylko za strategię i egzekucję działań w mediach społecznościowych Canal+, ale również za opracowanie i wdrażanie niestandardowych aktywacji marketingowych z pogranicza digitalu, contentu i performancu wykorzystujących potencjał tzw. new media. Do jej zadań będzie należało także projektowanie aktywności nastawionych na pozyskiwanie nowych Klientów z wykorzystaniem nowoczesnych formatów digitalowych.

– Media społecznościowe i szeroko rozumiane new media to dziś nie tylko kanały komunikacji – to dynamiczne, interaktywne i mocno spersonalizowane środowisko, w którym konsumenci nie tylko odbierają przekaz, ale sami go współtworzą. Chcemy być w tym świecie obecni z odważnymi i kreatywnymi projektami, które angażują i zaskakują. Patrycja wnosi do naszego zespołu ogromne doświadczenie i świeże spojrzenie, które będą nieocenione w dalszym rozwoju strategii marketingowej Canal+ w obszarach digitalu i komunikacji niestandardowej - mówi Ewa Soroka, dyrektorka marketingu Canal+ Polska

Patrycja Orłowska w RASP pracowała od 2016 roku, była kolejno menedżerką social mediów w redakcji Newsweek.pl, kierowniczką social mediów w całej firmie i head of social media & video projects. Od 2024 roku zaczęła kierować nowo powstałym działem audience development, odpowiedzialnym za social media, seo czy transmisje wideo. Orłowska w przeszłości pracowała w Agorze i Valkea.

Dział audience development w RASP podzielony

– Struktura działu audience development, znajdującego się w obszarze Marty Pawłowskiej, digital publishing director, z początkiem maja br. zostanie z rozdzielona na dwie linie: traffic acquisition i social video creation & distribution – informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Ringier Axel Springer Polska. 

Anna Zychal, dotychczas zastępczyni head of audience, obejmuje nowo utworzone stanowisko head of traffic acquisition. Na stanowisko head of social video creation & distribution, została uruchomiona wewnętrzna oraz zewnętrzna rekrutacja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami