SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Patryk Adamczyk szefem marketingu Grupy Absolvent

Patryk Adamczyk objął stanowisko dyrektora marketingu w Grupie Absolvent, działającej w obszarze nowych technologii.

Patryk Adamczyk Article

Adamczyk jest związany z Grupą Absolvent od marca 2018 roku jako dyrektor projektów strategicznych. Na tym stanowisku był odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami w obszarze employer brandingu oraz strategię i marketing Absolvent Talent Days - targów pracy i praktyk zawodowych.

Wcześniej pracował jako brand manager segmentu video w Ringier Axel Springer Polska. Odpowiadał za tworzenie i realizację strategii marketingowej, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji, realizację kampanii 360 m.in. dla programów Jarosława Kuźniara, Tomasza Lisa, Pauliny Młynarskiej oraz transmisji live z Open’er Festiwal w Gdyni.

Doświadczenie w obszarze marketingu zdobywał m.in. w Johnson & Johnson, gdzie pracował przy projektach budowania wizerunku i komunikacji dla takich marek jak Neutrogena, Listerine, Le petit marseillais czy Johnson’s Baby w Europie Środkowo – Wschodniej i krajach bałtyckich.

Grupa Absolvent w 2019 roku znalazła się na liście Financial Times jako jedna z 1000 najszybciej rozwijających się spółek w Europie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Patryk Adamczyk szefem marketingu Grupy Absolvent

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl