SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Artur Racicki w radzie nadzorczej Social WiFi, nowym CEO Paul Webster

Po siedmiu latach Artur Racicki przestaje być prezesem spółki technologicznej Social WiFi. Jego miejsce zajmie Paul Webster.

Od lewej: Artur Racicki i Paul WebsterOd lewej: Artur Racicki i Paul Webster

Artur Racicki - decyzją inwestora Social WiFi Rafała Brzoski - przechodzi do rady nadzorczej spółki, gdzie "ma wspierać procesy inwestycyjne, fuzje i akwizycje. Racicki planuje teraz rozwój nowych projektów, które od dawna leżą w sferze jego zainteresowań" - poinformowano w komunikacie.

Paul Webster CEO Social WiFi

Nowym zarządem Social WiFi kieruje teraz CEO Paul Webster, z firmą związany od dwóch lat. Dotychczas odpowiadał za rozwój ekspansji zagranicznej oraz wzmocnienie działalności operacyjnej spółki. Ma za sobą również doświadczenia w pracy w sektorze bankowym, m.in. w J.P. Morgan.

W zarządzie zasiadają także Jakub Gocławski, pełniący funkcję CTO (chief technology officer) oraz Karol Nowalski, COO (chief operations officer) - odpowiedzialny za operacje i rozwój produktu.

- Przyjęcie roli CEO w Social WiFi to dla mnie jednocześnie zaszczyt i wyzwanie - cieszy mnie, że zespół pokłada we mnie wiarę. Przez ponad dwa lata pracowałem z Arturem nad międzynarodowym rozwojem firmy i transformacją wielu aspektów działalności Social WiFi. Wspólnie z Jakubem i Karolem stworzyliśmy nową wizję spółki i plan jej wdrożenia. Zmiana w zarządzie pozwoli nam jeszcze skuteczniej realizować ten plan i dalej wspierać stacjonarne biznesy w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów - mówi Paul Webster, nowy CEO Social WiFi.

Spółka Social WiFi specjalizuje się w dostarczaniu globalnych rozwiązań do komunikacji z klientami oraz obsługi klienta dla biznesów z sektorów HoReCa i Retail. Jest obecna na 80 rynkach na pięciu kontynentach.

Dołącz do dyskusji: Artur Racicki w radzie nadzorczej Social WiFi, nowym CEO Paul Webster

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hercules
Uuuu, degradacja okrutna. I pewnie kasy też mniej. Smutna sprawa.
odpowiedź
User
f
Spółka Social WiFi specjalizuje się w dostarczaniu globalnych rozwiązań do komunikacji z klientami oraz obsługi klienta dla biznesów z sektorów HoReCa i Retail. Jest obecna na 80 rynkach na pięciu kontynentach.

od Białegotoku po Małkinie. Wliczając wszystkie targowiska z 80 by było.

odpowiedź
User
Anna
Miło się czyta, że Polska spółka sprzedaje swoje usługi na 80 rynkach na świecie i pracują w niej specjaliści z bardziej rozwiniętych od nas rynków. Gratulacje.
odpowiedź