SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Paulina Krupińska jako ambasadorka Link4 promuje ubezpieczenia dla rodziców Link4 Mama

Firma Link4 wprowadza do oferty nowe linie ubezpieczeń przeznaczonych dla przyszłych i obecnych rodziców - Link4 Mama i Link4 Dziecko. Twarzą kampanii została Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012 i matka dwojga dzieci.

Konferencja prasowa Link4, fot. Link4 Article

W nowej ofercie przyszli i obecni rodzice mogą wybrać spośród dwóch pakietów, które można sprofilować wedle własnych potrzeb.

W pakiecie Link4 Mama umieszczono ubezpieczenia: NNW Mama (suma ubezpieczenia do 50 tys. zł) oraz OC w życiu prywatnym, które obejmuje szkody wyrządzone osobom trzecim zarówno przez mamę, jak i przez dzieci. Klienci mają możliwość uzupełnienia pakietu o ubezpieczenie medyczne dla matki, w ramach którego ubezpieczyciel zorganizuje i pokryje połowę kosztów wizyty u lekarzy różnych specjalizacji, pomoc prawną oraz Pakiet Assistance Szybka Pomoc z całodobowym concierge bez limitu. Oferta Link4 Mama jest skierowana do kobiet w ciąży oraz rodziców, którzy już mają dzieci.

Link4 Dziecko to kolejny nowy pakiet w ofercie Link4, do którego włączyć można dowolną liczbę produktów. Są to: NNW Dziecko (suma ubezpieczenia do 100 tys. zł), obejmujące ochroną nie tylko następstwa nieszczęśliwych wypadków, ale też przypadki wstrząśnienia mózgu, pneumokoków i sepsy, a także pakiet medyczny dla dziecka (ubezpieczyciel zapewnia organizację i pokrycie połowy kosztów wizyty u lekarzy różnych specjalizacji). Klienci mogą wybrać też ubezpieczenie Assistance Szybka Pomoc, w którym po nieszczęśliwym wypadku ubezpieczyciel zobowiąże się do dostarczenia i pokrycia kosztów leków i sprzętu rehabilitacyjnego, zorganizowania i pokrycia kosztów korepetycji dla dziecka oraz zapewnienia łóżka szpitalnego.

- Kierujemy dziś ofertę do przyszłych i obecnych rodziców, bo wiemy, z jakimi obawami i wyzwaniami będą się mierzyć. Za Link4 Mama stoi nowoczesny produkt, który reprezentuje ważne dla Link4 wartości, takie jak otwartość, wzajemne wsparcie, poczucie wspólnoty czy dbałość o wartości rodzinne. W naszej firmie mamy cały pakiet wspierający rodziców i rodziny, a teraz chcemy wesprzeć także naszych klientów - wyjaśnia Agnieszka Wrońska, prezes Link4.

- Pomożemy kobietom przejść przez okres oczekiwania na dziecko, pomożemy tuż po porodzie. Wesprzemy w trudnych sytuacjach, ale też w powrocie do pracy. W pakiecie Link4 Mama jest pomoc m.in. psychologa, położnej, dietetyka, prawnika. Zapewnimy także organizację i pokrycie połowy kosztów wizyty u lekarza w przypadku, gdy mama nagle zachoruje lub ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi. Ubezpieczymy dzieci z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków zarówno w szkole, jak i na zajęciach pozaszkolnych, czy na wakacjach. Obejmiemy też ochroną dzieci, które grają w piłkę nożną, uprawiają karate czy pasjonują się tańcem. A gdy dziecko nagle zachoruje lub złamie nogę, dowieziemy leki, sprzęt rehabilitacyjny i zorganizujemy korepetycje - tłumaczy Patrycja Kotecka, dyrektor pionu marketingu w Link4.

Nowa oferta dla rodziców promowana jest hasłem „Nie bój się bać, każda mama tak ma”, a w działaniach promocyjnych ubezpieczyciel przekonuje, że każdy strach można oswoić.

Start kampanii Link4 Mama został zaplanowany w Dzień Matki na 26 maja. Ambasadorką kampanii została Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012 i matka dwojga dzieci. Wszystkie działania opierają się na kanałach online, a za kreację odpowiada agencja VML Poland.

Materiały promocyjne będzie można zobaczyć na stronach internetowych, portalach społecznościowych i blogach tematycznych. - Tam są adresatki tej kampanii, z myślą o nich uszyliśmy ten niepowtarzalny i naprawdę innowacyjny produkt. Będziemy wszędzie tam, gdzie spotykają się mamy, gdzie rozmawiają, gdzie wymieniają poglądy, dzielą się obawami i poradami - podsumowuje Patrycja Kotecka.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Paulina Krupińska jako ambasadorka Link4 promuje ubezpieczenia dla rodziców Link4 Mama

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
na co PZU marka LINK4?
0 0
odpowiedź
User
Nick
Ta Pani już chyba wszystko promuje
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing