Paweł Dąbrowski dyrektorem działu marketingu i e-Commerce Kuboty

Do zespołu marki klapek i odzieży Kubota dołączył Paweł Dąbrowski, nowy marketing i e-commerce director.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Paweł Dąbrowski dyrektorem działu marketingu i e-Commerce Kuboty
Paweł Dąbrowski

Dąbrowski będzie odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój strategii sprzedaży oraz komunikacji. Wcześniej rolę dyrektorki marketingu pełniła CEO marki, Alina Sztoch. Paweł Dąbrowski przejmuje od niej część działań plus dodatkowo zajmie się e-commerce.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kubota-klapki-zabka ##

- Doświadczenie Pawła robi niesamowite wrażenie - w Arabii Saudyjskiej w ciągu 5 lat od zera zbudował biznes, który w piątym roku działalności wygenerował niemal 300 mln USD rocznie. Jestem przekonana, że jego dołączenie do zespołu jest kamieniem milowym dla rozwoju Spółki i bezpośrednio przełoży się na jeszcze bardziej dynamiczny wzrost przychodów w pionie e-Commerce – mówi Alina Sztoch, CEO Kubota.

Ostatnio w Nahdi Medical Co.

Paweł Dąbrowski przez ostatnie 5 lat był związany z Nahdi Medical Co., siecią farmaceutyczną na Bliskim Wschodzie, gdzie na stanowiskach director of omnichannel oraz head of omnichannel odpowiadał za budowę i rozwój sprzedaży wielokanałowej.

W przeszłości współpracował również z firmami z branży FMCG, takimi jak Nestlé, zarządzając utrzymaniem stron e-commerce dla marek tego globalnego producenta na kilkudziesięciu rynkach. Wcześniej Paweł Dąbrowski był związany z markami takimi jak Accenture, Atlantic oraz Acus S.J.

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?