SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Olszański odpowiada za produkty i usługi cyfrowe w K2

Paweł Olszański objął nowo utworzone stanowisko head of digital products & services w agencji K2. Dotychczas pełnił funkcję head of PMO.

Paweł Olszański na nowym stanowisku przejął odpowiedzialność biznesową za technologiczną i produktową część agencji. Zajmie się nadzorem nad działami IT, product designu, analityki i PMO. Będzie odpowiadał za nową strategię firmy w tych obszarach oraz odświeżenie oferty agencyjnej. Będzie raportować do CEO K2, Krystyny Szlassy.

Olszański pracuje w K2 od blisko sześciu lat. Zarządzał projektami dla takich klientów jak Google, Orlen, szwajcarski bank Pictet, WWF, PKO BP, Janssen, Volkswagen, czy Desperados.

Dołącz do dyskusji: Paweł Olszański odpowiada za produkty i usługi cyfrowe w K2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl