SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Rafa dyrektorem kreatywnym w G+J Polska

Paweł Rafa, dotychczasowy dyrektor artystyczny miesięczników z grupy „Focus”, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego w G+J Polska.

Rafa będzie pełnił nadzór artystyczny nad powierzonymi tytułami z portfolio G+J Polska. Będzie również odpowiadał za proces digitalizacji treści, tj. przygotowywanie aplikacji magazynów G+J na tablety.

Magda Swoboda-Młynarczyk, odpowiedzialna za PR w G+J Polska, nie podaje, za jakie konkretnie tytuły odpowiadać będzie Rafa. Obecnie dyrektora artystycznego nie ma dwutygodnik „Gala”, bo z pracującym na tym stanowisku Piotrem Łomnickim wydawca we wtorek rozwiązał umowę (więcej na ten temat).

Paweł Rafa w G+J Polska pracuje od 9 lat. Początkowo związany był z działem kreacji. Ostatnio zajmował stanowisko dyrektora artystycznego miesięcznika „Focus” i „Focus Historia”, a także pism: „Coaching”, „Śledczy” i „Sekrety Nauki”. Jest zdobywcą wielu nagród polskich oraz międzynarodowych.

Dołącz do dyskusji: Paweł Rafa dyrektorem kreatywnym w G+J Polska

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
no tak
trzeba dodać, że Rafa zdobywał nagrody za okładki, nad którymi w przypadku miesięcznika pracował cały miesiąc, podczas gdy środek leżał odłogiem. Pisma z grupy "Focus" to przykład prasy z ciekawą treścią i brakiem layoutu - kto tego nie widzi, chyba powinien zrezygnować z pracy w branży medialnej
odpowiedź
User
Gonia
pupil niedopieszczonego menedżmentu.
odpowiedź
User
Santoro
A co z panią Bożenką?
odpowiedź