SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paweł Sołtys w Bonnier Business Polska, będzie odpowiadał za treści wideo

Dziennikarz ekonomiczny Paweł Sołtys z początkiem lutego dołączy do zespołu redakcyjnego Bonnier Business Polska, wydawcy m.in. „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl. Będzie odpowiadał za projekty audiowizualne. Wcześniej pracował w radiowej Trójce i „Bloomberg Businessweek Polska”.

Paweł Sołtys Article

- Nacisk na treści wideo to kolejny krok w naszym wydawnictwie, zaraz po przebudowie serwisu „Pulsu Biznesu”, w kierunku digitalizacji mediów papierowych i ugruntowania naszej pozycji na rynku mediów ekonomicznych. Zawsze stawiamy na jakość i ludzi z doświadczeniem. Dlatego cieszymy się, że Paweł Sołtys zasili szeregi naszej redakcji, dbając o rozwój projektów audiowizualnych spółki - opisuje Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

- Cieszę się, że dołączam do zespołu wysokiej klasy doświadczonych dziennikarzy „Pulsu Biznesu” i Bankier.pl. Jako szef projektów audiowizualnych będę dbał o to, żeby efekty ich pracy można było nie tylko przeczytać, ale także obejrzeć i posłuchać. Ta zwiększona obecność treści wideo oznaczać będzie nowe lub odświeżone autorskie formaty, więcej bieżących komentarzy zarówno z rynku, jak i z redakcji oraz tematyczną różnorodność z którą kojarzone są „Puls Biznesu” i Bankier.pl - zapowiada Paweł Sołtys.

Sołtys od grudnia 2007 roku do grudnia ub.r. pracował w radiowej Trójce. Przygotowywał i prowadził tam serwisy informacyjne, wywiady, relacje i felietony o tematyce ekonomicznej. Został zwolniony dyscyplinarnie w związku z pełnieniem funkcji szefa Związku Zawodowego Dziennikarzy Trójki i Dwójki. Zwolnienie go skrytykowała m.in. przewodnicząca Forum Związków Zawodowych.

W latach 2014-2015 Paweł Sołtys był zastępcą redaktora naczelnego magazynu „Bloomberg Businessweek Polska”, odpowiadał tam za działy „Firmy i Rynki” oraz „Finanse i Inwestycje”. Jako pasjonat narciarstwa alpejskiego komentuje w Eurosport Polska zawody tej dyscypliny.

Bonnier Business Polska zapowiada, że w jej serwisach internetowych, przede wszystkim Bankier.pl i PB.pl, pojawią się nowe cykle wideo m.in. wywiady z najważniejszymi ludźmi biznesu i komentarze do aktualnych wydarzeń ekonomiczno-gospodarczych. Tydzień temu PB.pl został uruchomiony w nowej wersji, z systemem płatnego dostępu do treści opartym na tzw. paywallu metrycznym.

Według badania Gemius/PBI w listopadzie ub.r. Bankier.pl zanotował 2,38 mln realnych użytkowników, 38,5 mln odsłon i 18:58 minuty średniego czasu korzystania przez użytkowników, a PB.pl - 582,5 tys. użytkowników, 5,1 mln odsłon i 34 minuty średniego czasu korzystania.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Paweł Sołtys w Bonnier Business Polska, będzie odpowiadał za treści wideo

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Księgowy
Zatrudniony? Powinien pracować na śmieciówce za stawki 500 zeta na tydzień raz zapłacą lub nie, czyli jak większość dziennikarzy.
10 25
odpowiedź
User
frant
Fachowcy wyrzuceni z Trójki przez zawistnych nieudaczników zawsze znajdą dobrą robotę, módlmy się, by chcieli wrócić i odbudować tę legendarną stację, gdy znów będzie normalnie.
Dam za to na mszę, jakiem ateista.
23 12
odpowiedź
User
Bolek
Za jego czasów bloomberg businessweek Polska umierał sobie spokojnie, a niedawno umarł zupełnie. Wywiady w Trójce niestrawne. Zobaczymy co bedzie w Bonnierze.
13 22
odpowiedź
User
Popiół2015
Myślałem, że Paweł Sołtys to dziennikarz sportowy.
Nawet komentował jedne zawody pewnej soboty o 10:30 na Eurosport 2 jak się kiedyś dowiedziałem.
9 9
odpowiedź
User
orion2
Fachowcy wyrzuceni z Trójki przez zawistnych nieudaczników zawsze znajdą dobrą robotę, módlmy się, by chcieli wrócić i odbudować tę legendarną stację, gdy znów będzie normalnie.
Dam za to na mszę, jakiem ateista.
W Trójce nie jest "normalnie" od kilkunastu lat-podjęta przez K. Skowrońskiego próba przywrócenia "normalności" choć zasługująca na pochwałę i wyróżniająca się udana do końca nie była. Którzy więc fachowcy powinni wrócić? Dla mnie to była ekipa sprzed czerwca 2000 od kiedy datuje się rozpoczęcie trójkowego staczania się pod względem poziomu (komercjalizacja) Słowa "legendarna" nie należy więc używać do okresu lat 2000-2017, a w szczególności 2002-2017 kiedy Trójka objęła wiadomy kierunek czyli kadzenie "potrafiącym słuchać" RMF czy ZET (ja daję rady ok. 10 minut). Wszystkie patenty świadczące o legendzie tej stacji wypracowano przed czerwcem 2000 roku - do dzisiaj stacja ta jedzie na tych patentach udając skutecznie radio wysokich lotów, podsumowując: najbardziej misyjna rozgłośnia komercyjna.
10 11
odpowiedź