Paweł Szukalski odpowiada za sprzedaż i marketing w zarządzie spółki Comperia

Do zarządu firmy Comperia, wydawcy m.in. serwisów eHipoteka.com, Autoa.pl, Banki.pl i Telepolis.pl, został powołany Paweł Szukalski. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż oraz marketing. Wcześniej pracował m.in. w Internet Mall Polska, Google i PayPal.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Paweł Szukalski odpowiada za sprzedaż i marketing w zarządzie spółki Comperia
Paweł Szukalski

Szukalski ma wspomóc firmę Comperia w rozwoju usług dla ecommerce, takich jak wielokanałowa sprzedaż (omnichannel) oraz nowe metody płatności (ratalne oraz odroczone, tzw. Buy Now Pay Later).

- Chcemy zaoferować pełną gamę rozwiązań dla klienta ecommercowego - bez względu na to, czy płaci za towary czy za usługi - deklaruje Paweł Szukalski.

Ostatnio country manager Creditstar Group

Dotąd pełnił rolę country directora estońskiego fintechu Creditstar Group AS, udzielającego krótkoterminowe pożyczki konsumenckie i firmowe. Współzakładał i zarządzał polskim oddziałem firmy.

W latach 2012-2017 pracował dla należącej do Naspers Group spółki Internet Mall Polska - najpierw będąc dyrektorem handlowym portalu Mall.pl, a potem nim zarządzając (jako country manager i członek zarządu).   

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/comperia-wyniki-finansowe-w-2018-roku-ile-wyniosly-wplywy-jaka-strata-netto-i-odpisy ##

Wcześniejsze doświadczenia Szukalskiego obejmują pracę dla irlandzkiego oddziału firmy PayPal i zakładanie polskiego biura Google, a potem rozwijał kilkudziesięcioosobowy zespół sprzedaży Google na rynkach polskim, czeskim, słowackim oraz węgierskim.    

Paweł Szukalski jest absolwentem Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku prawo.

Comperia miała 6,3 mln zł skonsolidowanych przychodów

W pierwszym kwartale br. Comperia zanotowała 6,3 mln zł skonsolidowanych przychodów sprzedażowych, 496 tys. zł zysku EBITDA i 226 tys. zł zysku netto, wobec 6,51 mln zł wpływów, 151 tys. zł zysku EBITDA i 20 tys. zł zysku netto rok wcześniej.

W zarządzie Comperii Paweł Szukalski dołącza do Szymona Fiecka (jest członkiem zarządu od połowy 2016 roku) i Wojciecha Małka (w zarządzie od sierpnia 2017 roku).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol