SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Wiśniewski: z Procter&Gamble do Hypermedia Isobar

Z początkiem 2013 roku Paweł Wiśniewski obejmie w agencji Hypermedia Isobar stanowisko digital production business unit directora. Przez ostatnich 20 lat Wiśniewski pracował w Procter&Gamble.

Paweł Wiśniewski

Paweł Wiśniewski

Digital production business unit director to nowe stanowisko w Hypermedia Isobar. Pełniąc tę funkcję, Paweł Wiśniewski będzie kierował ponad 80-osobowym zespołem świadczącym usługi technologiczne i produkcyjne oraz uczestniczył w pracach globalnego zespołu Aegis Media. Głównym zadaniem Wiśniewskiego będzie rozwój współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi klientami agencji, takimi jak Procter&Gamble i Kellogs.

Właśnie w Procter&Gamble Paweł Wiśniewski pracował przez minione dwie dekady. Ostatnio, w latach 2006-2012, jako associate marketing director zajmował się całościową strategią działań komunikacji zintegrowanej dla wszystkich marek koncernu w Europie Środkowej. Wcześniej jako brand manager w pionie P&G Digital & Communication Planning był odpowiedzialny za działania w obszarze cyfrowych dla marek takich jak Pampers, Gillette czy Vizir. Ponadto zajmował się rozwojem działań i strategii komunikacji do dentystów kategorii Oral Care w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Paweł Wiśniewski: z Procter&Gamble do Hypermedia Isobar

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmm
"digital production business unit directora". dodał bym jeszcze kilka przymiotników, dla większej megalomani
odpowiedź
User
Bruce
Ale wąs ma jak Charles Bronson!
odpowiedź
User
kszyk
Zatrudnić własnego Klienta, marzenie. To samo, co Lowe i MediaPanWestern z agencja R. Jędrkowiaka. Kiedyś chodziło o to, by przejść z agencji do marketingu a teraz odwrotnie.
odpowiedź