SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paweł Wiśniewski: z Procter&Gamble do Hypermedia Isobar

Z początkiem 2013 roku Paweł Wiśniewski obejmie w agencji Hypermedia Isobar stanowisko digital production business unit directora. Przez ostatnich 20 lat Wiśniewski pracował w Procter&Gamble.

Paweł Wiśniewski

Paweł Wiśniewski

Digital production business unit director to nowe stanowisko w Hypermedia Isobar. Pełniąc tę funkcję, Paweł Wiśniewski będzie kierował ponad 80-osobowym zespołem świadczącym usługi technologiczne i produkcyjne oraz uczestniczył w pracach globalnego zespołu Aegis Media. Głównym zadaniem Wiśniewskiego będzie rozwój współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi klientami agencji, takimi jak Procter&Gamble i Kellogs.

Właśnie w Procter&Gamble Paweł Wiśniewski pracował przez minione dwie dekady. Ostatnio, w latach 2006-2012, jako associate marketing director zajmował się całościową strategią działań komunikacji zintegrowanej dla wszystkich marek koncernu w Europie Środkowej. Wcześniej jako brand manager w pionie P&G Digital & Communication Planning był odpowiedzialny za działania w obszarze cyfrowych dla marek takich jak Pampers, Gillette czy Vizir. Ponadto zajmował się rozwojem działań i strategii komunikacji do dentystów kategorii Oral Care w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Paweł Wiśniewski: z Procter&Gamble do Hypermedia Isobar

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmm
"digital production business unit directora". dodał bym jeszcze kilka przymiotników, dla większej megalomani
8 8
odpowiedź
User
Bruce
Ale wąs ma jak Charles Bronson!
8 8
odpowiedź
User
kszyk
Zatrudnić własnego Klienta, marzenie. To samo, co Lowe i MediaPanWestern z agencja R. Jędrkowiaka. Kiedyś chodziło o to, by przejść z agencji do marketingu a teraz odwrotnie.
9 8
odpowiedź