Paweł Wiśniewski: z Procter&Gamble do Hypermedia Isobar

Z początkiem 2013 roku Paweł Wiśniewski obejmie w agencji Hypermedia Isobar stanowisko digital production business unit directora. Przez ostatnich 20 lat Wiśniewski pracował w Procter&Gamble.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Digital production business unit director to nowe stanowisko w Hypermedia Isobar. Pełniąc tę funkcję, Paweł Wiśniewski będzie kierował ponad 80-osobowym zespołem świadczącym usługi technologiczne i produkcyjne oraz uczestniczył w pracach globalnego zespołu Aegis Media. Głównym zadaniem Wiśniewskiego będzie rozwój współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi klientami agencji, takimi jak Procter&Gamble i Kellogs. Właśnie w Procter&Gamble Paweł Wiśniewski pracował przez minione dwie dekady. Ostatnio, w latach 2006-2012, jako associate marketing director zajmował się całościową strategią działań komunikacji zintegrowanej dla wszystkich marek koncernu w Europie Środkowej. Wcześniej jako brand manager w pionie P&G Digital & Communication Planning był odpowiedzialny za działania w obszarze cyfrowych dla marek takich jak Pampers, Gillette czy Vizir. Ponadto zajmował się rozwojem działań i strategii komunikacji do dentystów kategorii Oral Care w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"