SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pawełek w reklamach „budzi radność” na imprezie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa batonów Pawełek, w której występuje zebra znana z reklam innych produktów E.Wedel. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Geometry Global, OMD i Walk PR.

Spot z kampanii pokazuje, jak zebra charakterystyczna dla reklam Wedla daje dziewczynie idącej na imprezę zapas batonów Pawełek. Jest to podsumowywane hasłem „Pawełek budzi radność”.

W poprzedniej kampanii Wedla z wizerunkiem zebry była promowana Czekotubka.

W ramach akcji batonów Pawełek rozpoczęto konkurs, w którym do wygrania jest 50 podwójnych wejściówek na domówkę, gdzie gospodarzem będzie bloger Wujaszek Liestyle, a o oprawę muzyczną zadba kolektyw DJskiego Princess Rap.

Aby mieć szansę na zaproszenie, należy wejść na stronę pawelek.wedel.pl, odgadnąć hasło wstępu i odpowiedzieć na pytanie „Jaki jest Twój sposób, by obudzić radość na imprezie?”. Autorzy 10 najlepszych odpowiedzi wygrywają nie tylko zaproszenie na domówkę z Pawełkiem, ale również głośniki JBL. Konkurs potrwa do 9 września.

 

Kampania reklamowa obejmuje telewizję, outdoor, internet oraz prasę.

Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja PZL, aktywności w internecie prowadzi agencja Geometry Global, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD, natomiast za wsparcie PR, organizację imprezy oraz koordynację działań z influencerami odpowiada agencja Walk PR.

Dołącz do dyskusji: Pawełek w reklamach „budzi radność” na imprezie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl