SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjemność smaku na co dzień” reklamuje batony Pawełek Duo (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowego wariantu smakowego batonów Pawełek Duo (produkowanych przez Lotte Wedel). Jest realizowana pod hasłem „Przyjemność smaku na co dzień”.

W kampanii reklamowany jest wariant Pawełka Duo z karmelową czekoladą i nadzieniem z gorzkiej czekolady. Spot jest oparty na apetycznych ujęciach promowanego batonu.

Akcja obejmuje m.in. telewizję i internet.

 

W poprzedniej dużej kampanii Wedla, prowadzonej w okresie wakacyjnym, promowano lody, kreacją zajęła się agencja Ogilvy. Natomiast wiosną słodycze tej marki reklamowano przed Wielkanocą, reklamy przygotowała agencja PZL.

Za planowanie i zakup mediów dla Lotte Wedel odpowiada dom mediowy Zenith.

Dołącz do dyskusji: „Przyjemność smaku na co dzień” reklamuje batony Pawełek Duo (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Kupując produkty Wedla czytajcie dokładnie skład. W wielu ich produktach zaczął pojawiać się szkodliwy olej palmowy.
odpowiedź