PayPo promuje zakupy odroczone

Zajmująca się płatnościami odroczonymi skierowanymi do sklepów internetowych firma PayPo ruszyła z ogólnopolską kampanią pod hasłem „PayPo? Spoko”. To pierwsza, tak duża i na szeroką skalę kampania w historii brandu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PayPo promuje zakupy odroczone

Celem kampanii PayPo jest przedstawienie BNPL jako smart rozwiązania, które sprawia, że zakupy stają się wygodne i pewne. Idea kampanii opiera się na promowanym przez PayPo smart shoppingu. Kupujący może najpierw sprawdzić produkt, zastanowić się, czy chce go zatrzymać, a zapłacić wygodnie później. Może skorzystać z aktualnych promocji i kupić coś w atrakcyjnej cenie, a także odłożyć płatność za zakupy w czasie.

– Kolejny raz postawiliśmy na nieszablonowe podejście i wyrazisty koncept, który pozwoli nam wzmocnić świadomość marki wśród kupujących. Zależało nam, aby kampania PayPo Spoko została zauważona – a tym samym była barwna, zapadająca w ucho i pamięć. Z tego też powodu zdecydowaliśmy się na niestandardowe formaty, z charakterystycznym podkładem muzycznym, który został specjalnie dla nas skomponowany. To największa pod względem zasięgu kampania PayPo. Realizujemy ją nie tylko online, ale także w outdoorze. Mamy nadzieję, że zostanie ona zauważona przez Polaków i zachęcimy ich do wypróbowania tej formy płatności, a co za tym idzie robienia rozsądnych i przemyślanych zakupów – mówi Piotr Szymczak, chief growth officer w PayPo.

Spoty „PayPo? Spoko” emitowane są na popularnych platformach społecznościowych i VOD, a także w formie audio na Spotify. Dodatkowo kreacje z hasłem przewodnim kampanii obecne są na różnych formatach reklamowych w outdoorze, jak np. siatki reklamowe, rowery miejskie, czy tramwaj. Zaplanowane działania pozwolą firmie dotrzeć do 70 proc. grupy docelowej. 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator