SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PayU nowym partnerem płatności internetowych na Wyborcza.pl

Zespół Wyborcza.pl (Agora) wdrożył rozwiązanie, pozwalające na uruchomienie opłat direct billing jednocześnie u trzech operatorów: w Play, Orange i Plusie. Nowym partnerem płatności internetowych na Wyborcza.pl jest teraz PayU.

Siedziba Agory (fot. materiały prasowe)Siedziba Agory (fot. materiały prasowe)

Direct billing to sposób dokonywania płatności za towary i usługi w sieci poprzez doliczanie opłat bezpośrednio do rachunku klientów sieci telekomunikacyjnych. Dotychczas „Gazeta Wyborcza” współpracowała z operatorami indywidualnie - od grudnia br. oferuje klientom zintegrowaną możliwość skorzystania z opcji direct billing do płacenia za prenumeratę cyfrową jednocześnie w trzech sieciach. - Jesteśmy przekonani, że taka możliwość zwiększy komfort korzystania czytelników z naszych usług, będąc jednocześnie wygodnym i bezpiecznym sposobem dokonywania płatności za prenumeratę cyfrową. Nie wymaga on bowiem od użytkownika podawania danych kart płatniczych czy kredytowych, a dzięki połączeniu opłat pozwala zaoszczędzić czas na potrzebny regulowanie rachunków - komentuje Jagoda Kuchta, partnership manager w dziale strategii online „Gazety Wyborczej".

Opcja płatności direct billing u operatorów Play, Plus i Orange jest dostępna na stronie ofertowej prenumeraty „Gazety Wyborczej”, przy wyborze sposobu płatności. Metodę płatności direct billing obsługuje grupa Digital Virgo, która oferuje rozwiązanie DV Pass do płatności z rachunkiem operatorów telekomunikacyjnych ma całym świecie.

Subskrybenci Wyborcza.pl mogą też wybrać inne sposoby płatności za zamówienia - m.in. od grudnia mogą opłacać pakiety Wyborcza.pl poprzez system płatności internetowych PayU. - Zdecydowaliśmy się na zmianę partnera płatności internetowych, wybierając PayU  - to zaufany partner i lider rynku, obsługujący kilkaset milionów transakcji miesięcznie. Dzięki tej współpracy możliwe będzie ułatwienie procesu płatności, zwłaszcza w przypadku transakcji na urządzeniach mobilnych, co - jak sądzimy - zaowocuje kolejnym wzrostem liczby zakupionych prenumerat cyfrowych „Gazety Wyborczej”. Wspólnie już planujemy rozwijanie kolejnych rozwiązań z zakresu optymalizacji procesu płatności - dodaje Dorota Adamczyk-Mroczek, chief digital revenue officer „Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl.

„Gazeta Wyborcza” na koniec września miała 240,7 tys. subskrybentów cyfrowych. Z kolei cała grupa kapitałowa Agora w trzecim kwartale zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 34,2 proc. do 193 mln zł, a jej strata netto wg nowego standardu rachunkowego MSSF 16 pogłębiła się z 3,1 do 9 mln zł.

Dołącz do dyskusji: PayU nowym partnerem płatności internetowych na Wyborcza.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klub Działkowca Szprotawa
Czy Wirtualne Media mogłyby podać orientacyjną datę likwidacji Gazety Wyborczej?
odpowiedź
User
Gdzie moje pytanie
Taka cenzura, ze nawet zadać pytania nie można? Na Wirtualnych Mediach gorzej niż w PRL
odpowiedź
User
Ren
Wydarzenie roku
odpowiedź