SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Październikowy „Twój Styl” z dwiema akcjami rabatowymi

14 września ukaże się „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) z Mają Ostaszewską na okładce. W wydaniu znajdą się kupony akcji „Stylowe Zakupy” (to jej 19. edycja) oraz na badania profilaktyczne dla kobiet.

W październikowym wydaniu „Twojego Stylu” i we wrześniowym wydaniu magazynu „SHOW” (w sprzedaży od 19 września), znajdą się kupony rabatowe do ponad 400 marek, ze zniżkami do 50 proc.

Akcja potrwa 6 dni, od 30 września do 5 października, w sklepach stacjonarnych, punktach usługowych w całej Polsce oraz sklepach online.

Równocześnie z publikacją kuponów w magazynach rusza serwis poświęcony zakupom online Stylowezakupy.pl. Aktywne kupony będą na stronie już od 30 września. Akcja w serwisie również potrwa 6 dni – od 30 września do 5 października.

Głównym partnerem akcji jest PayPo - lider płatności odroczonych w Polsce.

Maja Ostaszewska była już na okładce tytułu przy okazji dziesiątej edycji akcji.

Październikowy „Twój Styl” również z akcją profilaktyczną

Październik od 1985 roku uznawany jest na całym świecie za miesiąc walki z rakiem piersi. „Twój Styl” od ponad 25 lat organizuje akcję profilaktyczną „Twoje Życie-Twój Styl”. W październikowym wydaniu magazynu znajdą się kupony rabatowe na badania profilaktyczne do wybranych placówek medycznych w całej Polsce. Czytelniczki mogą skorzystać ze zniżki 30 proc. na badania: usg piersi, mammografię, rezonans magnetyczny piersi, cytologię, test na obecność HPV oraz badanie genów BRCA1/BRCA2.

Promocja numeru obejmuje kampanie telewizyjną, radiową, internetową, w magazynach Wydawnictwa Bauer, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz u partnerów akcji.

Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w drugim kwartale br. średnia sprzedaż „Twojego Stylu” wynosiła 81 544 egz.

Dołącz do dyskusji: Październikowy „Twój Styl” z dwiema akcjami rabatowymi

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dsdf
weźcie tego społecznego kruwiszona MO zdejmijcie z okładki. nie da się na to patrzeć
odpowiedź
User
Zenek
Kurde bez przerwy te same lokalerskie postaci. A jakie muszą być tam narady "kogo na okładkę". Patrzą, oglądają, całe doświadczenie swoje uwalniają. I na koniec wmawiają światu, że jak się puści na okładkę laskę z wyrazem oczu jakby miała coś w ..... to będzie sprzedaż.
odpowiedź