SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Peacock z pełną ofertą w USA. Darmowy dostęp z reklamami, płatne subskrypcje za 4,99 i 9,99 dolara miesięcznie

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Koncern NBCUniversal uruchomił szeroko zapowiadany wcześniej serwis VoD Peacock. Platforma jest na razie dostępna tylko w USA w wersji darmowej z reklamami, płatne abonamenty w cenie 4,99 i 9,99 dolara miesięcznie zapewniają mniej reklam i bogatszą ofertę programową.

Article

Platforma streamingu wideo Peacock została oficjalnie zapowiedziana we wrześniu 2019 r. przez należący do Comcasta koncern NBCUniversal. W założeniach serwis ma konkurować z takimi platformami VoD jak Netflix czy Disney+.

W połowie kwietnia br. Peacock pojawił się na amerykańskim rynku, jednak dostęp do jego oferty został na początek ograniczony. Peacock był oferowany jedynie w wersji darmowej zawierającej reklamy, a z usługi mogli skorzystać tylko użytkownicy pakietów telewizyjnych i internetowych oferowanych przez Comcast. Liczbę takich klientów ocenia się w USA na ponad 31 mln.

Peacock dostępny w USA dla wszystkich

Teraz NBCUniversal poinformował, że od 15 lipca br. platforma Peacock jest dostępna dla wszystkich użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Odbiorcy mają możliwość korzystania z serwisu w trzech różnych wariantach.

W ramach darmowej wersji Peacock Free użytkownicy mogą korzystać z serwisu bez żadnych opłat. Na początek otrzymają dostęp do 10 tys. godzin filmów, seriali i programów produkowanych zarówno przez NBC, jak i wytwórnię Universal. W bibliotece są m.in. serial „The Office”, seria filmów o Harrym Potterze czy też show Saturday Night Live. Użytkownicy darmowej wersji Peacocka będą też oglądać reklamy prezentowane w blokach trwających od 3 do 5 minut.

Kolejna oferta to abonament Peacock Premium kosztujący 4,99 dol. miesięcznie. W ramach tej subskrypcji można oglądać ponad 15 tys. godzin treści złożonych z filmów, seriali i programów telewizyjnych. W tej wersji także będą emitowane reklamy, choć w mniejszym wymiarze niż przy dostępie darmowym. Użytkownicy będą mogli wyłączyć całkowicie reklamy po dodatkowej opłacie w wysokości 5 dol.

Droższa wersja subskrypcji w Peacock Premium kosztuje miesięcznie 9,99 dol. Pozwala ona na dostęp do pełnego katalogu treści (15 tys. godzin) bez konieczności oglądania reklam.

Użytkownicy korzystający z płatnym abonamentów mogą też oglądać na żywo telewizję. Do dyspozycji mają takie kanały jak NBC, Bravo, USA Network, Syfy, Oxygen, E!, Universal Kids, A&E, ABC, CBS, The CW, Fox, History, Nickelodeon, Showtime, DreamWorks, Illumination, ViacomCBS, Paramount, Lionsgate, Warner Bros i Blumhouse.

Czytaj także: NBCUniversal usuwa cztery odcinki „Rockefeller Plaza 30” z powodu rasistowskich skojarzeń

Bogata oferta filmowa

Użytkownicy Peacocka mogą korzystać z bogatej biblioteki filmów i seriali, dostęp do poszczególnych tytułów jest uzależniony od typu abonamentu.

Docelowo wśród seriali oferowanych w Peacock znajdą się m.in.: „Prawo i porządek”, „Prawo i porządek: sekcja specjalna”, „Prawo i porządek: zbrodniczy zamiar”, „Chicago Fire”, „Chicago P.D.”, „Chicago Med”, „Yellowstone”, „Dwóch i pół”, „George Lopez”, „Rockefeller Plaza 30”, „Bates Motel”, „Battlestar Galactica”, „Brooklyn 9-9”, „Zdrówko!”, „Świat według Chrisleya”, „Kamuflaż”, „Downton Abbey”, „Wszyscy kochają Raymonda”, „Frasier”, „Friday Night Lights”, „House”, „Z kamerą u Kardashianów”, „Diabli nadali”, „Świat według Bundych”, „Detektyw Monk”, „Biuro”, „Parks and Recreation”, „Spokojnie, tatuśku”, „Świry”, „Bananowy doktor”, „Saturday Night Live”, „Superstore”, „Will i Grace” i „Ciekawski George”.

Z kolei oferta filmów w Peacock obejmie takie tytuły, jak m.in.: „Szybcy i wściekli 9”, „Park Jurajski 3”, „American Pie”, „Druhny”, „Wpadka”, „Poznaj mojego tatę”, „Poznaj moich rodziców”, „Piękny umysł”, „Powrót do przyszłości”, „Tajemnica Brokeback Mountain”, „Kasyno”, „Witaj w klubie”, „Rób, co należy”, „Erin Brockovich”, „E.T.”, „Pole marzeń”, „Szczęki”, „Klub winowajców”, „Jak ukraść Księżyc”, „Trolle 2”, „Dzieciak rządzi 2”, „Krudowie 2”, „Shrek”, seria filmów z Bournem, produkcje „Szybcy i wściekli” czy seria filmów o Harrym Potterze.

Oprócz tego użytkownicy płatnych wersji abonamentu w Peacock otrzymają dostęp do transmisji z wybranych rozgrywek sportowych, m.in. z nadchodzących meczów Premier League.

Wcześniej zapowiadano, że Peacock ma zacząć przynosić zyski za 5 lat, zaś w 2024 r. osiągnąć poziom 30 – 35 mln aktywnych użytkowników. Na razie nie wiadomo czy i kiedy serwis zostanie udostępniony poza obszarem Stanów Zjednoczonych.

Czytaj także: NBCUniversal dużo traci na koronawirusie. Będą cięcia kosztów i zwolnienia pracowników

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Peacock z pełną ofertą w USA. Darmowy dostęp z reklamami, płatne subskrypcje za 4,99 i 9,99 dolara miesięcznie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl