SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pele ambasadorem promocji sportowej Tesco

Legendarny brazylijski piłkarz Pele został ambasadorem kampanii Tesco zachęcającej do zwiększonej aktywności ruchowej. Działania prowadzone są w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.

Akcja Tesco została stworzona z myślą o aktywizacji ruchowej Polaków i obejmuje sprzedaż sprzętu sportowego sygnowanego nazwiskiem słynnego piłkarza po promocyjnych cenach.

Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl stwierdził, że Pele uosabia wszystko to, z czym marka chce być kojarzona.

- Przede wszystkim jest marką samą w sobie, jest wspaniałym sportowcem z ogromnymi osiągnięciami. Jest też osobą której sprawność fizyczna wciąż imponuje. Ponadto jego cechy charakteru, takie jak życzliwość i otwartość sprawiają,  że jest on idealnym ambasadorem dla naszej marki - dodał Sikora.

Działania skierowane są szczególnie do stałych klientów sieci Tesco. Za każde wydane 20 złotych otrzyma się specjalny znaczek. Po zebraniu 20 z nich klient jest uprawiony do otrzymania 70 proc. rabatu na wybrane produkty z kolekcji Pele, którymi są piłki dostępne w czterech różnych wariantach oraz plecaki. Piłki nożne meczowe oraz plażowe dostępne będą w cenie 34,99 zł ,po uwzględnieniu rabatu. Mini piłka dostępna będzie w cenie 17,49 złotych, zaś plecak za 49,99 złotych. Poza promocją, pełnowymiarowe piłki Pelego kosztować będą 114,99 złotych, zaś ręcznie szyte mini piłki w cenie 57,99 złotych. Sportowe plecaki dostępne będą za 164,99 złotych.
 
Działania promocyjne potrwają do 13 lipca.

Za obsługę kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising.

Dołącz do dyskusji: Pele ambasadorem promocji sportowej Tesco

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://z6.invisionfree.com/Rrrandom/index.php?showuser=2370
Environmental groups launched on June five following the second study report, identified as the customer, "wrote a letter on the well-known IT brands", there are actually more than 260 Chinese individuals to Apple, IBM and 3 other IT brand names to your letter, expressing IT items of significant metal emissions fears.
odpowiedź