SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pełka PR i Pełka Creatives na stałe dla Tata Steel

Agencja Pełka PR i Pełka Creatives w zeszłym roku zrealizowała kilka projektów komunikacyjnych dla marek Colorcoat® firmy Tata Steel. Teraz koncern postanowił nawiązać stałą współpracę z agencją w Polsce.

Pełka PR będzie odpowiedzialna za prowadzenie media relations, zwłaszcza z pismami budowlanymi z segmentu mieszkaniowego, organizację press-tour oraz stworzenie kolejnych case studies prezentujących autentyczny wygląd polskich dachów zbudowanych z wykorzystaniem powlekanej stali Colorcoat®. 

Zdjęcia i wypowiedzi klientów, podobnie jak w zeszłym roku, zostaną wykorzystanie do materiałów BTL dystrybuowanych do sklepów budowlanych na terenie całej Polski, na stronie internetowej firmy, a także w polskim wydaniu kalendarza Tata Steel.

Z kolei Pełka Creatives nadal będzie zajmowała się pozycjonowaniem strony korporacyjnej, przeprowadzi kampanię internetową promującą stronę i konkurs fotograficzny oraz zajmie się produkcją materiałów reklamowych.

Umowa została zawarta do marca 2012 roku.

Dołącz do dyskusji: Pełka PR i Pełka Creatives na stałe dla Tata Steel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl