Pełna oferta Cyfrowego Polsatu bez opłat (wideo)

Cyfrowy Polsat wprowadził nowe promocje, dające możliwość darmowegokorzystania przez cztery miesiące z pełnej oferty platformy.Jednocześnie klient przed upływem okresu promocyjnego możezdecydować o zmianie pakietu na niższy. Promocjom towarzyszykampania reklamowa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Nowe promocje dotyczą pakietu Familijnego i pakietuSuper Film, które klient otrzymuje bezpłatnie na czterymiesiące przy umowie zawieranej na 29 miesięcy. Dodatkowo do końcaczwartego miesiąca może on podjąć decyzję o zmianie oferty nadowolny niższy pakiet (minimum to pakiet Familijny). Ten sam rodzajpromocji oferowany jest także z umową na 13 miesięcy i w tej opcjiabonent może liczyć na dwa miesiące pełnej oferty, z możliwościązmiany pakietu przed upływem drugiego miesiąca.

W ramach promocji dekoder SD można kupić już za 79 zł. Platformaudostępnia także wszystkie modele dekoderów za jednorazową opłatą:odbiornik SD za 79 zł, dekoder HD za 149 zł, a niebawem takżedekoder HD z twardym dyskiem za 199 zł.

Sprzedaż powyższych usług jest wspierana dużą kampaniąATL, która w pierwszym etapie została uruchomiona wtelewizji. Spoty utrzymane w dotychczasowej konwencji rodzinności,ciepła i bliskości, promujące ofertę platformy, jak i jejposzczególne obszary tematyczne są emitowane m.in. na antenach TVP1, TVP 2, Polsatu, TVN, TV 4, TVP Info, Polsatu 2. TVN 7, TVN 24,Polsat Sport i Discovery Channel.

Reklamy przygotował dom produkcyjny CineArtProduction, a za ich postprodukcję i animację odpowiadałostudio Nextmedia. Za kreację odpowiedzialna była agencjaRozgłośnia, a za planowanie i zakup mediów - dommediowy Media Direction OMD.

Do promocji usług Cyfrowego Polsatu zostaną wykorzystane takżenarzędzia BTL, w tym materiały POS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu