SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pepsi z nową platformą marketingową i hasłem „For the love of it” (wideo)

Koncern Pepsi wprowadza na ponad 100 rynkach na świecie nową platformę marketingową. Dotychczasowe hasło „Live for Now” zostało zastąpione nowym - „ For the love of it”.

Wprowadzana nowa platforma marketingowa to pierwsza taka istotna modyfikacja strategii marki Pepsi od siedmiu lat.

Zmiany będą widoczne zarówno w reklamach, na outdoorze, w spotach tv, aktywnościach w internecie oraz na opakowaniach.

W najbliższych miesiącach mają pojawić się na całym świecie różne treści nawiązujące do „For the love of it”. Marketer skupi się na promowaniu swojej flagowej marki, czyli Pepsi wśród młodszych pokoleń. W Europie Zachodniej nacisk zostanie położony na wsparcie wyłącznie Pepsi Max, czyli bezcukrowej wersji napoju.

- W zdecydowany sposób celebrujemy naszą własną tożsamość - znanej i lubianej na całym świecie marki, silnie osadzonej w kontekście rozrywki, oferującej odświeżający i pyszny napój uwielbiany przez kolejne pokolenia na całym świecie – jak również wszystkich tych, którzy tak jak my szaleją za Pepsi. „For the Love of It” to nasz okrzyk nawołujący, aby z dumą i w pełni angażować się we wszystkie sprawy, które kochamy – poczynając od pasji i zainteresowań, takich jak piłka nożna czy muzyka, aż po nieposkromione delektowanie się jednym z najbardziej ulubionych napojów na świecie - Pepsi - powiedział Roberto Rios, wiceprezes ds. marketingu w globalnej grupie napojów PepsiCo.

 

W tym roku koncern planuje zaangażować się we współpracę z Simonem Fullerem i zespołem pop Now United. Jest to nowy koncept muzyki pop, który łączy czternastu piosenkarzy i tancerzy z wielu krajów (Chin, Brazylii, Indii, Rosji), będących jednocześnie influencerami. Zagrają oni odświeżony jingiel  Pepsi oraz nowy muzyczny kod marki pod hasłem "For the love of it". Marka ma zorganizować globalną trasę koncertową z udziałem Now United.



- Pepsi ma wyjątkowe doświadczenie w zakresie wspierania nowych talentów muzycznych, podobnie jak wtedy, gdy po raz pierwszy pracowaliśmy razem w Spice Girls i robimy to ponownie z Now United - powiedział Fuller. - Ta kampania odzwierciedla tak wiele pozytywnych wartości, które są obecne w Now United i wiem, że zainspirują i umożliwią grupie i ich globalnej rzeszy fanów przyjęcie ich pasji jak nigdy dotąd".

Zmiany w komunikacji obejmują ponad 100 rynków na świecie, w tym m.in. Amerykę Łacińską i Europę Wschodnią.

Za nową platformę komunikacyjną Pepsi odpowiada agencja Goodby SIlverstein & Partners, która jest wiodącą agencją kreatywną marki od 2017 roku.

Poprzednią platformę z hasłem „Live for now” wprowadzono w 2012 roku.

Dołącz do dyskusji: Pepsi z nową platformą marketingową i hasłem „For the love of it” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Eee
A może For the loveRS of it?
odpowiedź
User
pavv
Love szklane butelki, a nie śmierdzący plastik, albo aluminium!
odpowiedź