SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pepsi reklamuje muzykę z sieci

Promocja, która rusza w lutym polegać będzie na umieszczeniu w milionach butelek produkowanych przez Pepsi specjalnych kodów

Pepsi, firma zaangażowana w sprzedawanie muzyki online dzięki współpracy z serwisem oferowanym przez Apple’a, stworzyła reklamy, której bohaterami są młodzi ludzie, oskarżeni przez RIAA o nielegalne rozpowszechnianie muzyki w sieci. Zostaną one pokazane podczas jednego z bardziej gorących okresów w roku reklamowym w Stanach Zjednoczonych, podczas transmisji z Superbowl, transmisji, którą obejrzy około 88 mln Amerykanów.

Promocja, która rusza w Stanach Zjednoczonych w lutym polegać będzie na umieszczeniu w milionach butelek produkowanych przez Pepsi specjalnych kodów, które odnalezione przez pijących i wpisane do serwisu iTunes, pozwolą na pobranie dowolnego, wartego 99 centów utworu. Promocja ma trwać do końca marca.

Na sprytnie skomponowanej reklamie pojawią się ścigani przez RIAA młodzi ludzie. Wypowiadana przez nich kwestia to „Nadal zamierzamy pobierać muzykę z sieci za darmo”. Zaraz po tym oświadczeniu pojawi się zapowiedź promocji Pepsi i iTunes.

Dołącz do dyskusji: Pepsi reklamuje muzykę z sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl