PepsiCo z własnym smartfonem w cenie 110 dolarów

Koncern PepsiCo zadebiutował na rynku smartfonów z własnym telefonem Pepsi Phone P1s wyposażonym w ekran o rozmiarach 5,5 cala, procesor 1,7 GHz i czytnik linii papilarnych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
PepsiCo z własnym smartfonem w cenie 110 dolarów

Pierwsze informacje o tym, że amerykański koncern PepsiCo zamierza wprowadzić pod własną marką smartfon pojawiły się w październiku br.

Teraz te nieoficjalne wówczas doniesienia znalazły potwierdzenie – PepsiCo zapowiedziało premierę smartfona Pepsi Phone P1s. Urządzenie jest wyposażone w ekran o przekątnej 5,5 cala, na którym obraz ma być wyświetlany w rozdzielczości 1080 x 1920 pikseli.

grafika

Sercem smartfona jest 8-rdzeniowy procesor  MediaTek MT6592 taktowany z częstotliwością 1,7 GHz, wspierany przez 2 GB pamięci RAM. Na dane producent przeznaczył przestrzeń o rozmiarach 16 GB, którą można rozbudować za pomocą karty micro SD.

grafika

Główny aparat fotograficzny zastosowany w telefonie charakteryzuje się rozdzielczością na poziomie 13 Mpix, z kolei kamera przeznaczona do selfie ma robić zdjęcia o jakości 5 Mpix. Na wyposażeniu Pepsi Phone znalazł się czytnik linii papilarnych, komórka obsługuje też system Dual-SIM, a pojemność baterii wynosi 3000 mAh.

grafika

Smarton o wadze 158 g został zamknięty w obudowie o wymiarach 152,2 ×76,2×7,7 mm dostępnej w trzech kolorach (złoty, srebrny, niebieski), na której umieszczono logo PepsiCo. O marce będącej producentem samartfona świadczy także domyślna tapeta w systemie Android 5.1 Lollipop utrzymana we flagowych barwach PepsiCo. Cena smartfona wynosi 110 dol., na razie będzie on sprzedawany w Chinach. Brak informacji o dostępności telefonu na innych rynkach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały