Performance Media wygrywa przetarg New Balance

Performance Media przygotuje dla sportowej marki New Balance działania w digitalu na rynkach polskim, czeskim, słowackim i węgierskim.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Performance Media wygrywa przetarg New Balance

Wiosenna kampania dla New Balance została przygotowana przez dwa zespoły: dział strategii prowadzony przez Kubę Taczewskiego oraz corporate sales Darka Kuchty.

Prace przetargowe były skoncentrowane na przeprowadzeniu dogłębnej analizy obecnej strategii marki oraz rynków, gdzie uruchomiona ma zostać nowa kampania digitalowa. Na tej podstawie stworzono odpowiednio dopasowaną strategię oraz całą architekturę kampanii, którą zaprezentowano wraz z przygotowanymi asetami.

- Bardzo cieszymy się, że razem przeprowadzimy tę kampanię. Oferta agencji była uszyta na miarę naszych potrzeb. To przekonało nas, że taki wybór przyniesie najlepsze rezultaty, których już nie możemy się doczekać - mówi Iga Bielawski, CEE marketing director w New Balance.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?