Pernod Ricard ruszył z przeglądem europejskiego budżetu mediowego

Firma Pernod Ricard, do której należą takie marki alkoholowe, jak m.in. Absolut, Chivas Regal, Malibu rozpoczęła przegląd europejskiego budżetu mediowego. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla marki na 15 rynkach europejskich.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Pernod Ricard ruszył z przeglądem europejskiego budżetu mediowego

Budżet mediowy Pernod Ricard w Europie szacowany jest na ok. 100 mln euro rocznie. Proces przetargowy koordynuje firma ID Comms.

RFI (request for information) miało trafić do wybranych agencji w ubiegłym tygodniu. Firma nie podaje liczby i nazw tych, które zaprosiła do rozmów. Pernod Ricard chce w wyniku prowadzonego właśnie przetargu wybrać jedną agencję, w której skonsoliduje obsługę mediową w całej Europie. 

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/absolut-vodka-sprite,7169465951070337a ##

Wybrana agencja będzie współpracować z tym producentem alkoholi na 15 europejskich rynkach, w tym m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Hiszpanii.

W Wielkiej Brytanii Pernod Ricard współpracuje z Manning Gottlieb OMD przy planowaniu i zakupie mediów. Agencja Omnicom Media Group została wybrana do współpracy w 2021 roku.

Przypomnijmy, że na polskim rynku reklama wysokoprocentowych alkoholi jest zabroniona. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu