SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pevonia Botanica stawia na PR

Czołowa amerykańska marka ekskluzywnych produktów pielęgnacyjnych SPA rozpoczyna w Polsce kampanię public relations.

Dystrybutor marki Pevonia Botanica nawiązał współpracę z zakresu public relations z agencją Rainer Communication. Agencja ma być odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji produktowej i korporacyjnej firmy. Jednym z podstawowych narzędzi będą relacje z mediami. Strategia zakłada również prowadzenie intensywnych działań komunikacyjnych skierowanych do celebrities oraz organizację ekskluzywnych wydarzeń specjalnych.

Marka Pevonia Botanica oferuje produkty do pielęgnacji całego ciała, wyłącznie ze składników naturalnych, zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Na świecie jest to czołowa marka profesjonalnych produktów pielęgnacyjnych SPA.
W Stanach Zjednoczonych ma ona 60% rynku SPA, natomiast w Australii aż 80%.
W Polsce produkty są już dostępne w hotelach na terenie całej Polski, m.in. w Hotelu Król Kazimierz w Kazimierzu Dolnym, Hotelu Rezydent w Sopocie oraz ekskluzywnych salonach SPA. Dystrybutor marki - firma Supernova, liczy, że w najbliższym czasie kosmetyki Pevonia Botanica będą obecne w większości luksusowych ośrodków SPA w Polsce.

Po wejściu do Polski w 2005 roku, Pevonia Botanica prowadziła kampanię reklamową w pismach branżowych oraz niektórych magazynach dla kobiet. W ostatnich miesiącach dystrybutor zdecydował się na realizację kompleksowej strategii public relations.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pevonia Botanica stawia na PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl