SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PGE stawia na wiatraki i fotowoltaikę w nowej kampanii wizerunkowej

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii wizerunkowej „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie". Ideą kampanii jest wzmocnienie wizerunku PGE jako lidera transformacji energetycznej. Tematem przewodnim kampanii jest rozwój odnawialnych źródeł energii w Grupie PGE.

Grupa PGE dysponuje 20 farmami wiatrowymi, 29 elektrowniami wodnymi, czterema magazynami energii elektrycznej (elektrownie szczytowo-pompowe) oraz 24 farmami fotowoltaicznymi. Łączna moc zainstalowana wszystkich obiektów wynosi 2 433,1 MW.

- Zielona zmiana wpisana jest w realizację celów biznesowych Grupy PGE. Dzięki naszym inwestycjom, mieszkańcy Polski już teraz korzystają z energii elektrycznej wyprodukowanej przez źródła przyjazne środowisku. Tylko w 2022 r. energia wyprodukowana przez odnawialne źródła Grupy PGE osiągnęła rekordowy poziom 1 931 GWh, czyli o ponad 5 proc. więcej niż rok wcześniej. Jako lider zielonej transformacji energetycznej w Polsce jesteśmy w stanie pokryć energią z OZE roczne zapotrzebowanie dla 860 tys. gospodarstw domowych, czyli tyle, ile liczy województwo łódzkie – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Łasice i świstaki w spotach PGE

Wiosenna kampania PGE została oparta na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównym bohaterem są zwierzęta. Za pomocą humorystycznych dialogów i monologów, zwierzęcy bohaterowie przedstawiają posiadane przez Grupę PGE odnawialne źródła energii. Bohaterami wiosennej odsłony kampanii PGE są łasice i świstaki. To kolejny raz, kiedy w kampanii głos zabierają zamieszkujące w Polsce zwierzęta. W poprzednich odsłonach kampanii bohaterami były foki, mewy, jaszczurki i sowy.

Spot wizerunkowy wiosennej odsłony kampanii odnosi się do biznesowej działalności PGE, tj. rozwoju posiadanych w Grupie PGE odnawialnych źródeł energii, czyli elektrowni wiatrowych, wodnych oraz fotowoltaiki.

Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji, kinach, internecie, prasie, na nośnikach OOH i w mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii zostały zrealizowane 30 i 15 - sekundowe spoty telewizyjne oraz dwa krótkie spoty do mediów społecznościowych. Kampania online przekierowuje do strony prowadzimywzielonejzmianie.pl. Działania będą prowadzone do 31 marca 2023 roku.

Za strategię i kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Dołącz do dyskusji: PGE stawia na wiatraki i fotowoltaikę w nowej kampanii wizerunkowej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Belzebub
Która to już kampania, oparta na banalnych rymowankach? Jakas zapasc twórcza dopadła nasze rodzime agencje. Niemniej jesli przekaz miał zaintrygować przedszkolaków, to chyba się udało.
odpowiedź