SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PHD zachował medialny budżet 'The Economist'

Dom mediowy PHD nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla brytyjskiego tygodnika 'The Economist'.

W ramach przeprowadzonego przeglądu medialnych zobowiązań, należący do holdingu reklamowego Omnicom Group dom mediowy pokonał inne, również pracujące dla gazety specjalistyczne agencje TCS, Kinetic oraz Paul Gummer Associates.

Przy planowaniu i zakupie mediów dla 'The Economist', PHD będzie blisko współpracował z agencją Abbott Mead Vickers BBDO, która już od ponad 20 lat odpowiedzialna jest za reklamowe działania marki.

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w ubiegłym roku gazeta wydała na promocję w mediach około 2,6 miliona funtów - o 1,5 miliona funtów więcej w porównaniu z rokiem 2007. Z kolei wartość tegorocznego budżetu szacuje się na około 3 miliony funtów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PHD zachował medialny budżet 'The Economist'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl