„SOR-owe rewolucje” w kampanii Philips Health Systems

Ruszyła pierwsza w Polsce kampania reklamowa usług konsultingowych Philips Health Systems skierowanych do kadry zarządzającej szpitalnych oddziałów ratunkowych. Akcję przygotowały i realizują Ogilvy & Mather i Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„SOR-owe rewolucje” w kampanii Philips Health Systems

Reklamy przekonują, że Philips Health Systems polepsza efektywność szpitalnych oddziałów ratunkowych, co ma na celu poprawę komfortu pacjentów tych oddziałów. - Philips Polska od kilku lat rozwija specjalizację w kategorii usług medycznych, mających na celu wsparcie zarządzania szpitalami w procesie poprawy sprawności, efektywności i procesów związanych z działaniem SORów. Dotychczasowe współprace zakończyły się sukcesem i przyszedł czas na upowszechnienie informacji o naszych kompetencjach, tak aby umożliwić pomoc jak największej liczbie szpitali - mówi Małgorzata Kroh, marketing manager, Health Systems Philips w regionie CEE.

Akcja zaczęła się od niestandardowej wysyłki do dyrektorów szpitali - każdy otrzymał nagrodę Skrzydła Medycyny 2018 za przyszłe osiągnięcia w efektywnym zarządzaniu. Z przesyłki mógł dowiedzieć się, w jaki sposób firma Philips pomaga osiągać efektywność w zarządzaniu szpitalem.

Kampania obejmuje również internet: targetowane mailingi oraz stronę docelową.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy & Mather, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta