SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Philips z magazynem HOT wciągają czytelników w interakcje.

Nowa forma sponsorowanych konkursów interaktywnych pojawiła się w magazynie HOT.

W lipcowym numerze magazynu HOT, pojawił się pionierski konkurs sponsorowany przez firmę Philips. Czytelnik musi pokonać kilka etapów, aby mieć szansę na wygranie telefonów komórkowych, t shirtów czy smyczy. Notatka o konkursie interaktywnym ukazuje się w wersji drukowanej magazynu, gdzie znajdują się pierwsze zasady: "na jednej ze stron w gazecie brakuje pewnej ważnej informacji - znajdź tę stronę". Taka instrukcja mobilizuje czytelnika do dokładnego przyjrzenia się zawartości drukowanego wydania HOT. Kto przejrzy magazyn wystarczająco sumiennie na pewno znajdzie artykuł, w którym brakuje fragmentu oryginalnego tekstu. Zadanie konkursowe polega na odnalezieniu brakującego fragmentu. Szukać go należy w bogatszej, poszerzonej wersji tego samego artykułu zamieszczonej online. Tym sposobem czytelnik zamienia się w aktywnego Internautę. Od tego momentu możliwy jest policzenie konkursowiczów, którzy odwiedzili witrynę hotmag.pl, odnaleźli właściwy artykuł i wreszcie odpowiedzieli na pytanie konkursowe uzupełniając brakujące informacje - czytamy  w komunikacie.

"Konkurs sponsorowany  jest formą komunikacji, która nie irytuje Internautów jak tradycyjna reklama w sieci. Przeciwnie - angażuje czytelników i zwiększa oglądalność witryny internetowej. Obecnie pracujemy nad konkursami, które będą zmuszały czytelnika na wejście na stronę sponsora i tam wyszukania zadanych tematów. Zależy nam na interakcji, a ponieważ magazyn i portal HOT są ze sobą nierozerwalnie powiązane, jesteśmy w stanie zapewnić różne nietypowe formy komunikacji reklamowej, wybiegające znacznie poza tradycyjna reklamę prasową" - mówi Konrad Spoczyński, kierownik działu prasowego ARBOmedia.

Dołącz do dyskusji: Philips z magazynem HOT wciągają czytelników w interakcje.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl