SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piątnica ruszyła z szeroką kampanią napojów roślinnych

OSM Piątnica ruszyła z czterotygodniową kampanią reklamową napojów roślinnych. Jej celem jest podkreślenie cech tych napojów: prostego składu, pysznego smaku, wygody i różnorodności zastosowań.
 

fot.mat.pras.Article

Głównym elementem kampanii są spoty emitowane telewizji, serwisach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Prowadzone będą kampanie paid social, programmatic i search. Zaplanowano także działania promocyjne w aplikacjach zakupowych oraz publikacje na portalach horyzontalnych. Kampania ma dotrzeć z komunikatem do szerokiego grona konsumentów, a wykorzystanie popularnego motywu muzycznego ma wyróżnić spot w bloku reklamowym i przykuć uwagę odbiorców.

Strategia komunikacji i koncept spotów reklamowych zostały przygotowane przez agencję Opus B, a zrealizował je dom produkcyjny Dynamo. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Five Media i Starcom. Projekty opakowań Piątnicy Roślinnej przygotowała agencja HiBrands.

 

Napoje Piątnicy Roślinnej zostały wprowadzone na rynek na początku 2022 roku. Do dostępnych dotychczas 2 smaków Roślinnej: owsianego i sojowego, dołączył obecnie nowy wariant – ryżowy. Wszystkie napoje roślinne z Piątnicy dostępne są w butelkach z rączką.

- Zainteresowanie żywnością pochodzenia roślinnego widoczne jest obecnie już nie tylko wśród wegan czy wegetarian, ale także wśród osób, które poszukują różnorodności, podążają za smakiem i naturalnością. Piątnica, jako synonim najwyższej jakości produktów, odpowiada na tę potrzebę, oferując konsumentom trzy smaki napojów roślinnych. Z naszymi produktami oraz komunikacją chcemy dotrzeć do szerokiego grona osób, także do tych, które nie identyfikują się z określonymi dietami, ale są otwarte na nowe doświadczenia smakowe i chętnie sięgają po nowości rynkowe. Mamy ambicję, by stać się ekspertem obu kategorii: zarówno mleka tradycyjnego, jak i napojów roślinnych, dając konsumentom wybór w ramach portfolio Piątnicy – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektorka marketingu OSM Piątnica.

Dołącz do dyskusji: Piątnica ruszyła z szeroką kampanią napojów roślinnych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm
- z lodówki no bo skąd?
- z roślin

Z lodówki brzmi jak z probówki.
Troszkę nieprzemyślane.
odpowiedź