„Piękna TV” wychodzi poza sieć Rossmann

Dwutygodnik telewizyjny dla kobiet „Piękna TV” (Elipsa), dostępny dotychczas jedynie w sieci Rossmann, od 1 lutego br. dystrybuowany będzie we wszystkich kioskach i salonikach prasowych.

Patryk Pallus / pp
Patryk Pallus / pp
Udostępnij artykuł:

Joanna Hermanowicz, manager ds. marketingu i PR w Elipsie, poszerzenie dystrybucji pisma tłumaczy sukcesem sprzedażowym magazynu w sieci Rossmann. Dotychczas rozchodziło się tam 75 proc. nakładu „Pięknej TV”, ale szczegółowych danych wydawca nie ujawnia (pierwszy numer miał nakład wynoszący 100 tys. egz.). Teraz nakład wzrośnie do 150 tys. egz. (i ma dalej sukcesywnie się zwiększać), a cena pisma spadnie z 1,99 zł do 1,49 zł. Bez zmian pozostaje zawartość pisma i jego objętość wynosząca 100 stron.

grafika

Do numeru, który ukaże się na rynku 1 lutego, będzie dołączony pierwszy tom nowej skandynawskiej sagi „Trzy Siostry”. Cena wydania z książką pozostanie niezmieniona. Kolejne tomy sagi będą dostępne co tydzień w  kioskach w samodzielnej sprzedaży w cenie 9,99 zł.

Poszerzenie dystrybucji tytułu wspierać będzie kampania promocyjna w telewizji (kanały tematyczne dla kobiet), prasie („Naj”), a także działania w salonach sieci Empik. Kampania przygotowana i zaplanowana została przez wydawcę.

Elipsa poza „Piękną TV” wydaje także miesięcznik „Bluszcz” oraz książki, słuchowiska i kolekcje wydawnicze.

Patryk Pallus / pp
Autor artykułu:
Patryk Pallus / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu