W nowej kampanii Lidla promowane pieluszki Lupilu

Lidl Polska promuje w mediach nową serię pieluszek Lupilu Premium. Hasło przewodnie promocji brzmi „Lupilu. Otula miłością”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
W nowej kampanii Lidla promowane pieluszki Lupilu

W kampanii sieć podkreśla zastosowane w pieluszkach i pantsach Premium aż trzy innowacyjne technologie zapewniające szybkie wchłanianie, przewiewność i chłonność aż do 12 godzin. Jakość i bezpieczeństwo zostały potwierdzone m.in. pozytywną opinią na temat produktów przez Instytut Matki i Dziecka.

Kampania pod hasłem „Lupilu. Otula miłością” obejmuje spoty w telewizji oraz radiu. Dodatkowo będą prowadzone działania digital oraz współpraca z influencerami.

Pieluszki Lupilu Premium dostępne są wyłącznie w sklepach stacjonarnych Lidl Polska oraz na Lidl-sklep.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]