Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 3 września 2018 roku do 7 czerwca 2019 roku średnia widownia tego serialu wyniosła 1,42 mln widzów, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 12,29 proc. wśród wszystkich widzów, 16,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,48 proc. w grupie 16-59. „Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można było w dni powszednie o 18.00.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-przyjaciolki-13-serial-sledzilo-1-68-mln-widzow,7171067898321025a ##
Zdecydowanie najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 6 grudnia ub.r. Oglądało go 2,24 mln widzów. Tuż po zakończeniu tego odcinka Polsat wyemitował 15. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który oglądało średnio 5,16 mln widzów.

W porównaniu do poprzedniego sezonu „Pierwsza miłość” straciła 210 tys. widzów. Wówczas produkcję średnio śledziło 1,63 mln osób, a jej udział w rynku wynosił 14,04 proc. w 4+, 18,04 proc. w 16-49 oraz 15,98 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-slad-wiosna-2019-polsat-drugi-w-rynku,7171061924948097a ##
Polsat w paśmie emisji serialu produkowanego przez ATM Grupę zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie była stacja TVP1, nadająca wówczas gł. seriale „Klan” i „Korona królów”, co przełożyło się na 11,89 proc. udziału. Trzeci był TVN („Ukryta prawda”; 11 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 9,02 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat wiceliderem był już TVN, który radził sobie lepiej od Jedynki.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2018/2019 wyniosły 234,85 mln zł. W poprzednim sezonie uplasowały się one na poziomie 233,90 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gliniarze-szosty-sezon-hit-polsatu-kontynuacja,7171062565406849a ##











