SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pierwsza miłość” zarobiła dla Polsatu 234,85 mln zł

W sezonie 2018/2019 serial „Pierwsza miłość” gromadził średnio 1,42 mln widzów, o 210 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 234,85 mln zł.

serial "Pierwsza miłość"serial

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 3 września 2018 roku do 7 czerwca 2019 roku średnia widownia tego serialu wyniosła 1,42 mln widzów, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 12,29 proc. wśród wszystkich widzów, 16,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,48 proc. w grupie 16-59. „Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można było w dni powszednie o 18.00.

Zdecydowanie najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 6 grudnia ub.r. Oglądało go 2,24 mln widzów. Tuż po zakończeniu tego odcinka Polsat wyemitował 15. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który oglądało średnio 5,16 mln widzów.

W porównaniu do poprzedniego sezonu „Pierwsza miłość” straciła 210 tys. widzów. Wówczas produkcję średnio śledziło 1,63 mln osób, a jej udział w rynku wynosił 14,04 proc. w 4+, 18,04 proc. w 16-49 oraz 15,98 proc. w 16-59.

Polsat w paśmie emisji serialu produkowanego przez ATM Grupę zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie była stacja TVP1, nadająca wówczas gł. seriale „Klan” i „Korona królów”, co przełożyło się na 11,89 proc. udziału. Trzeci był TVN („Ukryta prawda”; 11 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 9,02 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat wiceliderem był już TVN, który radził sobie lepiej od Jedynki.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2018/2019 wyniosły 234,85 mln zł. W poprzednim sezonie uplasowały się one na poziomie 233,90 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Dołącz do dyskusji: „Pierwsza miłość” zarobiła dla Polsatu 234,85 mln zł

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Slabeto
To jest polska Moda na sukces. Klan to przy tym serial oparty na faktach. Z każdym sezonem coraz bardziej idiotyczne wątki, jakieś sobowtóry, porwania, ciągłe zdrady, śluby, powroty, klasztory. Więcej już nie będę tego oglądać, bo to coraz bardziej męczy. Widać brak pomysłów na jakieś normalne wątki.
odpowiedź
User
Tomek
Tyle kasy z takich bzdur z "zycia wzietych".
odpowiedź
User
dsds
No i nie dziwne, że kontynuują ten serial dodając jakieś już abstrakcyjne wątki. No ale dopóki będzie duża kasa przewyższająca wielokrotnie koszty wytworzenia to będą to ciągnąć
odpowiedź