SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

838 tys. widzów „Pierwszej miłości” na początku nowego sezonu

Jesienne odcinki serialu „Pierwsza miłość” gromadzą średnio 838 tys. widzów, o 80 tys. osób mniej niż na początku poprzedniego sezonu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Pierwsza miłość”; fot. PolsatArticle

Z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy One House - opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement - wynika, że w okresie od 30 sierpnia do 13 września 2021 roku średnia widownia serialu „Pierwsza miłość” wyniosła 838 tys. osób, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,45 proc. wśród wszystkich widzów, 12,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,19 proc. w grupie 16-59. Produkcję na antenie Polsatu oglądać można w dni powszednie o godz. 18.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,57 mln widzów w 4+, 573 tys. w 16-49 oraz 828 tys. w 16-59.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 13 września br. Oglądało go 1,01 mln widzów.

Dla porównania, na początku sezonu 2020/2021 „Pierwszą miłość” oglądało o 90 tys. osób więcej. W okresie od 31 sierpnia do 14 września 2020 roku produkcja miała 918 tys. widzów, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,88 proc. w 4+, 12,33 proc. w 16-49 oraz 11,69 proc. w 16-59.

„Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można od 2004 roku. Za produkcję serialu odpowiada ATM Grupa.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 838 tys. widzów „Pierwszej miłości” na początku nowego sezonu

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Polska Moda na sukces jeśli chodzi o realizm i ilość zdrad i tragedii życiowych.
odpowiedź
User
Tina
Tego, że przegrywa z Ukrytą prawdą już nie dodali.
odpowiedź
User
Fan serialu "Komisarz Mama"
Ale w komercyjnej wygrywa. Czyli wygrywa. Bo ta grupa dla Polsatu jest najważniejsza.
odpowiedź