SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pierwsza miłość” wygrywa z konkurencją. 122 mln zł z reklam od września 2013 r.

W sezonie 2013/2014 serial „Pierwsza miłość” gromadzi nieco mniej widzów niż rok wcześniej, ale cały czas zdecydowanie wygrywa z propozycjami konkurentów Polsatu. Wpływy z reklam od września ub.r. wyniosły dotąd 122 mln zł.

serial "Pierwsza miłość", fot. atm grupa Article

„Pierwsza miłość” nadawana jest w dni powszednie o godz. 18.00. Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 2 września 2013 roku do 18 lutego 2014 roku jej średnia oglądalność wyniosła 2,38 mln widzów. Przełożyło się to na 18,94 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 24,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 6 grudnia 2013 r. Przed telewizorami zgromadził on 3,01 mln oglądających. Należy podkreślić fakt, iż odcinek ten wyjątkowo rozpoczął się o 18.10, a tuż po nim Polsat emitował Mikołajkowy Blok Reklamowy, który śledziło 5,62 mln osób (więcej na ten temat).

Trzy topowe odcinki serialu

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-12-2013

18:10

3 008 057

23,34%

28-01-2014

18:01

2 958 993

20,45%

02-01-2014

18:01

2 931 317

19,86%


Serial notuje jednak nieco niższą widownię niż w analogicznym okresie ub.r. Wtedy „Pierwszą miłość” codziennie śledziło bowiem 2,44 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 19,25 proc. i 25,21 proc.

Mimo spadku widowni, Polsat w paśmie emisji serialu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1, nadająca wówczas głównie „Klan”, „Świat się kręci”, programy kabaretowe oraz „Galerię”, co przekłada się na 14,32 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 („Panorama”, „Sport”, „Pogoda”; 14,25 proc.), a czwarty - TVN („Wawa Non Stop” i „Szpital”; 11,51 proc.).
W grupie komercyjnej Polsat też zajmuje pierwsze miejsce z jeszcze większą przewagą nad konkurencją. Drugie miejsce zajmuje TVN, a dalej plasują się: Jedynka i Dwójka.

Widownia „Pierwszej miłości” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Pierwsza miłość

2 375 844

18,94%

24,02%

TVP1

1 796 203

14,32%

9,16%

TVP2

1 787 295

14,25%

10,00%

TVN

1 442 968

11,51%

11,99%


Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w okresie od września ub.r. do lutego br. wyniosły 122,38 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej były one niższe - 101,70 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pierwsza miłość” wygrywa z konkurencją. 122 mln zł z reklam od września 2013 r.

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Emigrantka :-)
Gratulacje dla calej ekipy! Brawo! Tak trzymac!
33 16
odpowiedź
User
Piotr
tego gniota już dawno powinni sciągnać z anteny ,jest od dawna nudny i scenarzyśći nie wiedzą już od dawna co mają wymyślić by przyćiagnąć widownie a widownia tylko maleje bo to nudny gniot jest
20 48
odpowiedź
User
Do Piotra
Piotr wie ze nudny bo oglada kazdego dnia, od poniedzialku do piatku i sie oderwac nie moze. Taki nudny.
27 13
odpowiedź
User
@Do Piotra
Tylko że ja tego gościa obserwuję już od dłuższego czasu, i muszę stwierdzić, że on wszystko uznaje za nudne. Jednak PM nie ściągną z anteny, tak jak by to @Piotr chciał, z wiadomych powodów.
16 12
odpowiedź
User
Kaska
ATM-owy odwalają kawał dobrej roboty z tym serialem. Ogladalnosc jest ustabilzowana, a przypomnijmy, że serial leci o 18, a nie po 19, kiedy na pewno byloby wiecej widzow. Wymiana pokoleniowa w Pierwszej Miłości powoduje, że trudno ją przebić. Jak dla mnie najlepszy polski tasiemiec dla mlodszego pokolenia, jedyny taki serial w Polsce.
19 12
odpowiedź