SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pierwsza w Polsce wspólna kampania iSpot, Cortland i iDream

Autoryzowane salony Apple w Polsce - iSpot, Cortland i iDream - łączą siły w pierwszej wspólnej digitalowej kampanii pod hasłem „Tu bije źródło Apple". Przygotowało ją Cam-L Studio.

Article

W Polsce sektor Apple Premium Reseller stanowią trzy marki: iSpot, Cortland oraz iDream. Po raz pierwszy występują we wspólnej digitalowej kampanii, która ma pokazać klientom szeroki wachlarz i szereg zalet oferty premium resellerów Apple w Polsce.

- Jest to pierwsza w historii naszych działań komunikacyjnych tak duża wspólna kampania trzech konkurencyjnych dla siebie firm. Mamy przekonanie, że siła płynąca z tej integracji utrwali pozycję rynkową salonów oznaczonych logotypem Apple Premium Reseller - komentują Anita Komar, marketing & ecommerce lead iSpot, Barbara Garczyńska, digital marketing manager Cortland oraz Justyna Kuziak, marketing manager iDream.

Kampania „Tu bije źródło Apple” nawiązuje do zmagań właścicieli produktów kupujących sprzęt w miejscach innych niż APR.

Kampania będzie realizowana w digitalu. W ramach niej będzie emitowany spot, zaplanowano landing page Tubijezrodloapple.pl oraz działania na portalu Facebook, YouTube i Instagram.

Pierwsza odsłona kampanii wystartowała 20 sierpnia. Działania są zaplanowane do końca 2020 roku.

Za strategię i realizację kampanii digital dla Apple Premium Reseller odpowiedzialny jest kreatywny dom produkcyjny Cam-L Studio. 

Za obsługę PR kampanii odpowiada agencja Q&A Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pierwsza w Polsce wspólna kampania iSpot, Cortland i iDream

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
albinos
Niezależnie od uzasadnionego pomysłu wspólnej kampanii, nie najlepsze to hasło, nietrafione skojarzenie - źródło Apple?
Po owocach poznacie ich... tych kreatywnych.
odpowiedź
User
Beata
Ispot nie zasługuje na wspólną kampanię i na nazwę Apple Premium Reseller, nie zna ustawy konsumenckiej, naciąga i straszy klienta, jeżeli tak ma wyglądać obsługa Apple Premium Reseller to zastanawiam się czy firma Apple faktycznie dba o swoich klientów.
odpowiedź