Pierwszy sklep bezkasowy Take&GO w czerwcu w Poznaniu

Firma Surge Cloud otworzy w Poznaniu pierwszy bezkasowy sklep sieci Take&GO. Będzie on czynny całą dobę, 7 dni w tygodniu. Obecnie trwają prace adaptacyjne i montaż technologii. Klienci będą mieli do wyboru wszechstronny asortyment: od dań gotowych po produkty codziennego użytku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Pierwszy sklep bezkasowy Take&GO w czerwcu w Poznaniu

Sklep bezkasowy to zupełnie nowy format na rynku. - Klienci nie będą musieli samodzielnie kasować produktów przy finalizacji transakcji, czy korzystać z pomocy kasjera. Cały proces odbywa się automatycznie i przyspiesza proces zakupowy - mówi Jacek Spychała, zarządzający marką Take&GO. Jest to możliwe dzięki zintegrowaniu kilku technologii, w tym tagów RFID na produktach. W momencie dotarcia do strefy kasującej system rozpozna zakupione produkty i wyświetli je na ekranie. Klient będzie musiał jedynie je opłacić.

Ważną rolę w całym procesie zakupowym odgrywać będzie smartfon. Za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej zainstalowanej w telefonie, klient będzie miał możliwość wejścia i opuszczenia sklepu. Nowa sieć przygotowuje również specjalne zniżki dla stałych klientów.

grafika

Ważna lokalizacja

Pierwszy sklep sieci Take&GO zostanie otwarty pod koniec czerwca w Poznaniu przy ul. Półwiejskiej 13. To jedno z najczęściej uczęszczanych miejsc i i nie jest to lokalizacja przypadkowa.

- Chcemy docierać do klientów, którzy żyją aktywnie i szybko, a także potrzebują zrobić zakupy w drodze do pracy czy też domu. Pierwszy sklep to dopiero początek i już teraz intensywnie pracujemy nad doborem kolejnych lokalizacji, zarówno w Poznaniu, Warszawie, jak i w innych miastach - mówi Dawid Urban, inwestor i pomysłodawca Take&GO.

Produkty świeże i w stylu convenience

W sklepach Take&GO początkowo będzie dostępnych około 900 produktów. Będzie to głównie asortyment spożywczy i szeroka oferta dań gotowych. Nie będzie papierosów i alkoholu.  W sklepie pojawią się też krojone owoce, soki bez konserwantów oraz wysokiej jakości kawa. Wachlarz produktów w miarę rozwoju sieci ma ewoluować i być dostosowany do wymagań i potrzeb klientów.  

Właścicielem sklepu jest poznańska firma Surge Cloud, która specjalizuje się w procesach cyfrowej transformacji dla punktów sprzedażowych i odpowiada za systemy obniżające koszty sprzedaży, takie jak m.in. inteligentna półka. Jej nowym i najważniejszym projektem jest obecnie stworzenie sieci sklepów bezkasowych opartych o własną technologię, dostosowaną do potrzeb rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"