SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwszy sukces ATM w Cannes

Rośnie zainteresowanie produkcjami ATM Grupy na targach MIPTV - Milia - relacja Wirtualnemedia.pl z Cannes.

- Jestem przekonany, że w tym roku będziemy mieli "Grę w ciemno" w trzech z grupy najważniejszych krajów – mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Ściobłowski, dyrektor sprzedaży ATM Grupa. Jako najbardziej istotne rynki telewizyjne wymienia Wielką Brytanię, Francję, Włochy, Niemcy i Stany Zjednoczone. Do których z nich trafi teleturniej prowadzony przez Krzysztofa Ibisza? - Dopóki nie zostaną podpisane stosowne umowy, nie mogę tego zdradzić - zastrzega.

         

Juz pierwszego dnia targów ATM rozpoczął zaangażowane rozmowy ze stacją portugalską na temat swoich formatów. Portugalczycy mają do wyboru po kilka propozycji z trzech prezentowanych przez ATM gatunków - telenowele ("Pierwsza miłość", "Tango z aniołem"), teleturnieje ("Gra w ciemno", "Daje słowo", "Awantura o kasę") oraz znowu modne reality show ("Dwa światy", "Amazonki", "Gladiatorzy", "Łysi i blondynki"). Duże zainteresowanie wzbudza nowy show "Nie zapomnij" produkowany przez ATM w spółce z Francuzami. Ma to być teleturniej typu "family entertainment" o rodzajach pamięci.

ATM wystawia swoje ofertę na targach w Cannes po raz trzeci. Tym razem ma wspólne stoisko z międzynarodową organizacją producentów telewizyjnych SPARKS. - Telewizją na świecie rządzi 10 tysięcy osób - wyjaśnia Jacek Ściobłowski. - Wszyscy przyjeżdżają do Cannes dwa razy w roku. To jest najlepszy sposób na sprzedaż własnych produkcji.

Obok ATM, stoisko na targach ma również TVP. Swoją ofertę skierowaną do zagranicznych nabywców podzieliła na trzy części: produkcja filmowa (filmy i seriale TVP, m.in. "Jasminum", "Wieża", "Skazany na bluesa", "M jak miłość", "Oficer", "Bulionerzy", "Glina", "Komornik", "Oda do radości", dzieła Krzysztofa Kieślowskiego), filmy dokumentalne oraz filmy dla dzieci i młodzieży. Na wtorek zapowiedziana jest konferencja prasowa "M jak miłość". Być może dowiemy się, czy któraś z zagranicznych stacji telewizyjnych będzie zainteresowana zakupem naszej najpopularniejszego serialu.

MIPTV to również bogaty zestaw konferencji i prezentacji. Hasło imprezy brzmi - 'świat staje się multimedialny, zaś przyszłość telewizji należy do internetu i telefonii komórkowej.

 Podchwycił je Microsoft i zaprezentował nową wersje Windows Media Playera, w który zostanie wyposażony następca Windowsa - Microsoft Vista. Odtwarzacz wyróżnia się odmiennym interfejsem, lepszą jakością oraz większą możliwością opcji i wyboru ulubionych płyt oraz filmów. Według twórców ma zdominować DVD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pierwszy sukces ATM w Cannes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl