SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pies szukający samochodu, domu i pracy w reklamach Gratka.pl (wideo)

W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego Gratka.pl (należącego do Polska Press Grupy) pod hasłem „Szukaj Gratka, szukaj”. Przygotowały ją - razem z działem marketingu witryny - firmy Artegence, Papaya Films i Starcom.

Article

Bohaterem kampanii jest pies Gratka, który w każdym z trzech spotów, podobnie jak wyszukiwarka serwisu, szuka oferowanych w nim produktów i ofert. Ma to podkreślać, że na stronie można łatwo znaleźć wiele ogłoszeń dotyczących nieruchomości, motoryzacji i pracy. Hasło „Szukaj Gratka, szukaj” ma symbolizować, że Gratka.pl wyszukuje i spełnia oczekiwania użytkownika.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, kanałach tematycznych TVP i Polsatu, TV Puls, TVN7, TTV i Puls 2) oraz internecie (spoty na YouTubie, Facebooku, VoD.tvp.pl, w serwisach Grupy TVN i Ipli; reklamy display m.in. na Onet.pl, WP.pl i stronach Polska Press Grupy).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Artegence, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a za zakup mediów odpowiadają dom mediowy Starcom oraz dział marketingu Gratka.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pies szukający samochodu, domu i pracy w reklamach Gratka.pl (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl