Piłka nożna kobiet hitem w TVP. Mecz Polek z Niemkami obejrzało 2 mln widzów

2 mln widzów obejrzało na antenach Telewizji Polskiej pierwszy w historii występ polskiej reprezentacji w Mistrzostwach Europy w piłce nożnej kobiet - mecz Polska-Niemcy. Transmisja zapewniła pozycję lidera zarówno TVP1.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Piłka nożna kobiet hitem w TVP. Mecz Polek z Niemkami obejrzało 2 mln widzów
fot. materiały prasowe

W piątek 4 lipca w swoim debiucie na Mistrzostwach Europy Polki zmierzyły się z Niemkami, przegrywając z nimi 0:2.

Transmisję meczu z St. Gallen na antenach Telewizji Polskiej – w TVP1 i TVP Sport obejrzało prawie 1,8 mln widzów, co pozwoliło uzyskać im łącznie 17,8 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W TVP1 widownia wyniosła 1,02 mln osób, a w TVP Sport - 720 tys. 

Poza domem polskiej drużynie piłkarek kibicowało przed telewizorami ponad 190 tys. widzów. Kolejne ponad 100 tys. użytkowników śledziło transmisję online za pośrednictwem tvpsport.pl i aplikacji mobilnej.

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej kobiet to pierwszy turniej kobiecej piłki nożnej w całości dostępny w telewizji za darmo. Najważniejsze mecze są pokazywane w TVP1. Nadawca publiczny chce w ten sposób podkreślić, że jest to wydarzenie tak samo ważne, jak rozgrywki piłkarskie mężczyzn. 

Telewizja Polska prezentuje wszystkie mecze w TVP Sport oraz na stronie TVPSport.pl i w aplikacji mobilnej TVP Sport. 

– UEFA Women’s EURO 2025 to dla Telewizji Polskiej wydarzenie o ogromnym znaczeniu – nie tylko sportowym, ale także społecznym. Po raz pierwszy w historii pokażemy mecze reprezentacji kobiet na antenie głównej – w TVP1. To wyraz naszego zaangażowania w budowanie świadomości społecznej i podkreślenie roli, jaką piłka nożna kobiet odgrywa w Polsce – mówił Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy i Marketingu TVP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu